printlogo


کد خبر: 203776تاریخ: 1397/10/4 00:00
اخبار

«سوء‌تفاهم»  از ۱۲ دی‌ماه اکران می‌شود
فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی از ۱۲ دی‌ماه با سرگروهی سینما آزادی در ایام منتهی به سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اکران می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، این فیلم ماجرای یک گروگانگیری است که در بستر طنز و طرح یک رابطه عاشقانه، ابهاماتی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و در نهایت با گره‌گشایی، به یک موضوع مبتلابه در جامعه مدرن امروز اشاره می‌کند. «سوءتفاهم» که در جشنواره ملی فیلم فجر سال گذشته در 5 رشته کاندیدای سیمرغ بلورین شده بود، هفتمین اثر احمدرضا معتمدی است که بازیگرانی چون مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، مهدی فخیم‌زاده و اکبر عبدی در آن ایفای نقش می‌کنند.

قرارداد ۳ فیلم جدید بسته شد
اکران یک فیلم سینمایی در حوزه کودک و عقد قرارداد 3 فیلم سینمایی از جمله مصوبات جدید شورای صنفی نمایش است. به گزارش مهر، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تازه‌ترین مصوبات این شورا گفت: «دزد و پری ۲» به کارگردانی حسین قناعت از چهارشنبه ۵ دی‌ماه در سرگروه ایران به جای فیلم «بی‌نامی» به کارگردانی علیرضا صمدی اکران می‌شود. وی با اشاره به اینکه اکران «بی‌نامی» در سینماهای زیرگروه ایران ادامه می‌یابد، بیان کرد: قرارداد فیلم «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سرگروه آزادی به جای فیلم «اتاق تاریک» به کارگردانی روح‌الله حجازی در گروه سینمایی آزادی بسته شد. قرارداد فیلم «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی بعد از فیلم سینمایی «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی در گروه سینمایی ماندانا بسته شد. همچنین قرارداد «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام بعد از فیلم «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی در گروه سینمایی باغ کتاب ثبت شد.

اعلام زمان برگزاری نهمین جشنواره «عمار»
نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» از ۹ تا ۲۰ دی برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار»، نهمین دوره این رویداد سینمایی همزمان با سالگرد حماسه ۹ دی شروع شد و تا ۲۰ دی ادامه پیدا می‌کند. در این دوره جشنواره، علاوه بر حضور فیلمسازان در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» و «فیلم ما»، در بخش «فراخوان‌های مردمی» این جشنواره نیز افراد، فعالان و تشکل‌های فرهنگی مردمی موضوعات و دغدغه‌های خود را برای ساخت فیلم به دبیرخانه جشنواره اعلام کرده‌اند که روند اجرایی این بخش تازه بزودی از طرف دبیرخانه اطلاع‌رسانی می‌شود.


داستان بازی‌های کامپیوتری اعتیاد‌آور در «به اضافه مستند»
مستند «پول بده بازی کنم» به کارگردانی محسن نجفی‌مهری در جدیدترین قسمت برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش «وطن امروز»، ششمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «پول بده بازی کنم» ساخته محسن نجفی‌مهری از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، حسن کریمی‌قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و حسن مهدی‌اصل، از تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای، میهمان برنامه خواهند بود و با موضوع اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری، آسیب‌ها و تبعات آن و لزوم توجه به ساخت بازی‌های کامپیوتری ایرانی صحبت خواهند کرد. مستند «پول بده بازی کنم»، داستان عجیب و غریب اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری و بویژه بازی «کلش آف کلنز» است. این مستند نیمه‌بلند که در جشنواره تلویزیونی مستند نیز حضور داشت و رای بالایی کسب کرد، اکنون در برنامه «به اضافه مستند» به نمایش درخواهد آمد. این قسمت از برنامه، امروز سه‌شنبه 4 دی ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد.


Page Generated in 0/0109 sec