printlogo


کد خبر: 203830تاریخ: 1397/10/5 00:00
اخبار

«به‌نشر» پویش مطالعاتی  «در هوای انقلاب» را برگزار می‌کند
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اینکه این پویش مطالعاتی در 3 بخش برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» از نهم دی‌ماه سال جاری آغاز شد و تا ۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت. به گفته مدیرعامل به‌نشر، در بخش نخست این پویش مطالعاتی 3 رمان انقلاب شامل کتاب‌های «خلوت مدیر» نوشته علی‌اکبر والایی، «تیغ‌وتاج» اثر مصطفی جمشیدی و «آدم‌‌های غلط» نوشته حسن احمدی از آثار منتشرشده در سال ۹۷ و پرفروش‌های به‌نشر به عنوان منابع پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» انتخاب شده‌اند. علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با خرید یکی از 3 اثر منابع این پویش و پاسخ به سوالاتی پیرامون اثر در قرعه‌کشی پایانی شرکت کنند. وی با اشاره به بخش دوم این مسابقه که شامل معرفی آثار انقلابی از بسته پیشنهادی بیش از ۴۰ کتاب انقلابی «به‌نشر» و «انتشارات انقلاب اسلامی» است، گفت: در این بخش آثار معرفی‌شده باید در قالب عکسِ کتاب و بهترین بخش اثر از نظر مخاطب در صفحات شخصی فضای مجازی به همراه تگ صفحه «بهترین‌های نشر» با برچسب #در_هوای_انقلاب منتشر شود. بخش سوم پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» نیز به معرفی آثار برتر انقلاب توسط شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و رسانه‌ای در فضای مجازی اختصاص دارد.


پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر»
تصویربرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری به پایان رسید. به‌گزارش «وطن‌امروز»، فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳نفر» تازه‌‌‌‌‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده به پایان رسید. این فیلم سینمایی که تصویربرداری آن نزدیک به 3 ماه در تهران و آبادان به طول انجامید در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد. بنا براین گزارش، «۲۳ نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.


شعیبی «اقیانوس آرام» را  برای تلویزیون می‌سازد
مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی «اقیانوس آرام» به کارگردانی بهروز شعیبی قصه‌های اجتماعی و خانوادگی را در بستری ایرانی- اسلامی روایت می‌کند. به گزارش فارس، نگارش فیلمنامه این سریال که قرار است در 3 فصل تولید شود، به پایان رسیده و سازندگان منتظر فراهم شدن شرایط از سوی صداوسیما برای آغاز کار هستند. این سریال قصه‌های اجتماعی و خانوادگی را در بستری ایرانی- اسلامی روایت می‌کند. تهیه‌کنندگی این سریال به عهده سیدمحمود رضوی است که پیش‌تر همراه با شعیبی سریال‌ «پرده‌نشین» را برای رسانه ملی تولید کرده بودند.


بازگشت کوین اسپیسی با ویدئویی عجیب!
کوین اسپیسی، بازیگر آمریکایی در ویدئویی عجیب که به تازگی از خودش منتشر کرد، پس از یک سال سکوت برای نخستین‌بار به اتهاماتی که علیه‌اش وارد شده است، واکنش نشان داد. به گزارش مهر به نقل از ایندی‌وایر، در ویدئویی که این بازیگر هالیوود از خودش منتشر کرده است، شخصیت فرانک آندروود در سریال «خانه پوشالی» نشان داده می‌شود که در آن این شخصیت ظاهرا به صحبت درباره چندین اتهام تعرض جنسی که به وی نسبت داده شده است، می‌پردازد. در پایان این ویدئو اسپیسی در واکنش به اعلام مرگ شخصیت فرانک آندروود در قسمت پایانی سریال «خانه پوشالی» با طعنه از مخاطبان خود سوالی می‌پرسد: «شما هرگز دیدید من بمیرم؟» این ویدئو درست در همان روزی منتشر شده است که اعلام شده کوین اسپیسی متهم به تعرض جنسی شده و ۷ ژانویه ۲۰۱۹ باید در دادگاه حاضر شود.


Page Generated in 0/0153 sec