printlogo


کد خبر: 203945تاریخ: 1397/10/8 00:00
آخرین وضعیت تیم‌ملی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا
کی روش: ماجراجویی تیم‌ملی آغاز می شود

گروه ورزشی: تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند با آرامش و در عین حال با جدیت در دوحه قطر ادامه دارد.
خبرها از دوحه حاکی است آنالیزور تیم‌ملی فوتبال ایران با نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نقش پررنگ‌تری در تمرینات دارد و با بازیکنان تمام مسائل فنی را با اجازه سرمربی تیم‌ملی در میان می‌گذارد. کارلوس کی‌روش در تمرینات به پاس‌های بدون اشتباه بازیکنان توجه ویژه‌ای دارد و از آنها می‌خواهد در فوتبال تحت فشار کمترین خطا را داشته باشند.
در این میان سردار آزمون همچنان مصدوم است و فعلا با تیم‌ملی تمرین نمی‌کند.
کی‌روش: ماجراجویی آغاز شد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در دوحه قطر به خبرنگاران گفت: امروز ۲۶ دسامبر روزی است که ما رسما ماجراجویی خود را آغاز خواهیم کرد و از امروز با جدیت تلاش می‌کنیم و آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شویم.
سرمربی تیم‌ملی در ادامه گفت: در ابتدا می‌خواهم مراتب تحسین و تبریک خود را از تمام بازیکنان تیم‌ملی اعلام کنم، خصوصا آنهایی که در کنار ما بودند. بعضی اوقات مربی بودن به هیچ عنوان کار راحتی نیست و آدم آرزو می‌کند کاش آن روز نمی‌رسید چون مجبور می‌شوید تصمیماتی بگیرید که سخت است اما مطمئنا آن تعداد بازیکنان هم به خودشان افتخار می‌کنند و آنها باید به تیمی که در اینجا هست هم افتخار کنند. ما به هیچ عنوان از هم جدا نیستیم و در کنار هم خواهیم بود.
وی تصریح کرد: موج مصدومیت‌هایی که ما با آن مواجه بودیم من را مجبور کرد برخی نظراتم را تغییر و خودم را با شرایط موجود تطبیق بدهم. البته اطمینان کامل دارم تصمیماتی که گرفته‌ام به طور کامل درست است، نه‌تنها برای بازیکنانی که اینجا حضور دارند، بلکه برای بازیکنانی که جایگزین نفرات مصدوم هستند تاثیر زیادی بر عملکردشان خواهد داشت.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال تأکید کرد: هنوز با مصدومیت‌ها مواجه هستیم (اشاره به جهانبخش). او در یک هفته آتی جداگانه تمرین خواهد کرد و بعد از دیدار برابر قطر به دیگر بازیکنان ملحق خواهد شد. علی قلی‌زاده یکی از بازیکنان خوب ما است که از جوانان آینده‌دار است. ما از او مراقبت خواهیم کرد. امیدوارم باشگاه او هم از وی مراقبت کند، زیرا او یکی از بازیکنان خوب و جوان ایران است.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چقدر تجربه جام‌جهانی می‌تواند به ما در تورنمنت ملت‌های آسیا کمک کند؟ افزود: تجربه بسیار مهم است ولی توانایی استفاده از تجربه، بسیار مهم‌تر است. امروز که ۲۶ دسامبر است، ۱۲ روز تا نخستین ‌بازی فاصله داریم. بنابراین نتیجه می‌گیریم ۱۲ روز بیشتر برای آماده‌سازی در اختیار نداریم؛ از این ۱۲ روز باقیمانده، تنها ۵ تا ۶ جلسه تمرین جدی برای ما باقی خواهد ماند.
کی‌روش تصریح کرد: ما باید از تجربیات گذشته و کارهایی که کرده‌ایم، استفاده کنیم، طراوت تازه‌ای به تمرینات تکنیکی بدهیم و یک مرور گذرا داشته باشیم تا بتوانیم به سطح آمادگی کامل برسیم و برای بازی با یمن آماده باشیم. ما سرشار از امید و اعتماد هستیم. مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار سخت است و به همین دلیل تیم‌ملی ایران نتوانسته در ۴۰ سال گذشته به قهرمانی دست پیدا کند و حتی نتوانسته به فینال راه پیدا کند.
وی در ادامه گفت: آنها می‌خواهند دستاوردهای ما را تحقیر کنند و نادیده بگیرند البته ما می‌دانیم فقط می‌توانیم روی خودمان حساب کنیم. همانطور که به بازیکنان گفتم، صعود ما از یک کوه یا تپه که هدف‌مان رسیدن به نوک قله است، کار دشواری است و هیچ‌کس نمی‌آید به شما کمک کند اما هول دادن افراد به سمت پایین، کار بسیار راحتی است و حتی می‌توان با یک فوت هم این کار را انجام داد. این‌ گروه افرادی که انتخاب شدند، با حمایت هواداران بودند و مطمئناً تمام تلاش‌شان را برای صعود به قله انجام خواهند داد. سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: ما احتیاج داریم بزرگ‌ترین بازیکنان ایران همانند علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی در امارات کنار ما باشند و AFC آنها را ببیند تا بفهمد بزرگان فوتبال ایران کنار تیم‌ملی‌شان هستند.
کی‌روش تأکید کرد: امیدواریم نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام وقت برای تمام اتفاقاتی که آنجا رخ می‌دهد، در کنار ما باشد. هیچ راهی وجود ندارد برای اینکه بخواهیم متوجه نشویم که آقای کفاشیان نایب‌رئیس AFC است و نباید این را از دست بدهیم. درخواست عاجزانه بنده این است که آقایان تنها برای 3 هفته تمام صحبت‌ها و حرف‌های دیگر را کنار گذاشته و تنها کنار تیم‌ملی‌ باشند. امیدوارم آنقدر سخت نباشد که برای 3 هفته پرچم سفید رنگ صلح را در فوتبال ایران بالا ببریم و از تمام تهمت‌ها و تلافی‌جویی‌ها دست برداریم. من فکر می‌کنم این کار سخت نخواهد بود.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: ما هوشیارانه مطلع هستیم چه افرادی می‌خواستند به ما لطمه بزنند و چه کسانی دودستگی و تفرقه ایجاد کردند. یکی از همکاران شما که سعی داشت لطمات زیادی به ما بزند، با حرف‌های نادرست و ناحق چه مشکلاتی برای تیم‌ملی درست کرد. آیا واقعاً سخت است تنها برای 3 هفته بزرگان فوتبال ایران همچون آقای پروین، جواد نکونام، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری و فرهاد مجیدی کنار تیم‌ملی باشند.
 

اطلاعیه سوم فدراسیون فوتبال درباره فروش بلیت‌های جام ملت‌های آسیا
فدراسیون فوتبال در سومین اطلاعیه خود از آخرین مهلت فروش بلیت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد.
به گزارش  «وطن‌امروز» به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به بازی‌های تیم‌ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2019، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بلیت‌فروشی مرحله گروهی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در 3 بازی اول جام ملت‌ها که از روز پنجشنبه 22 آذرماه در سامانه بلیت‌فروشی فدراسیون آغاز شده بود تا آغاز نخستین‌ دیدار تیم‌ملی فوتبال کشورمان که روز دوشنبه 17 دی‌ماه برابر یمن خواهد بود، ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس، متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این مسابقات و خرید بلیت می‌توانند به سایت فدراسیون فوتبال و لینک بلیت الکترونیک یا آدرس ticket.ffiri.ir مراجعه کنند.
محل و زمان برگزاری دیدارهای تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
دوشنبه 17 دی‌ماه
ایران- یمن،  ورزشگاه 42 هزار نفری محمد بن زاید ابوظبی
شنبه 22 دی‌ماه
ایران- ویتنام، ورزشگاه 12 هزار نفری آل‌نهیان
چهارشنبه 26 دی‌ماه
ایران- عراق، ورزشگاه 12 هزارنفری آل‌مکتوم دوبی
همچنین قیمت بلیت‌های دیدارهای تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی به شرح زیر است:
CAT1: 75 درهم، CAT2: 50 درهم، CAT3: 25 درهم
 

پیش‌بینی هکتور کوپر؛ ایران، عربستان، کره‌جنوبی و امارات در نیمه نهایی
سرمربی سرشناس تیم‌ملی ازبکستان 4 تیمی را که احتمال می دهد به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 راه پیدا می‌کنند معرفی کرد.
مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات 15 دی‌ماه با دیدار تیم‌های ملی امارات و بحرین کلید می‌خورد. در این راستا هکتور کوپر، سرمربی سرشناس ازبکستان پیش‌بینی کرده است تیم‌های ایران، عربستان، امارات و کره‌جنوبی به نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 می‌رسند.


Page Generated in 0/0118 sec