printlogo


کد خبر: 203946تاریخ: 1397/10/8 00:00
واکنش لئو به دعوت رونالدو برای بازی در ایتالیا: در بهترین باشگاه دنیا هستم
مسی: خانواده برای من مهم تر از فوتبال است

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید رقابت او و کریستیانو رونالدو در لالیگا به سود فوتبال اسپانیا و هواداران بود.
لیونل مسی در گفت‌و‌گو با نشریه مارکا، اعتراف کرد که رقابت 9 ساله‌اش با کریستیانو رونالدو -پیش از
رفتن این ستاره پرتغالی به یوونتوس - به سود هواداران بویژه طرفداران فوتبال اسپانیا بود.
مسی 31 ساله گفت: رقابتی که من و رونالدو داشتیم بسیار سالم و به سود هواداران بود. ابتدای فصل گفتم که رئال‌مادرید باشگاه بزرگی است، یکی از بهترین‌های دنیا که بازیکنانی بزرگ دارد اما خلأ کریستیانو رونالدو در هر تیمی که در آن بازی کرده و بعد از آن رفته، احساس شده است. نبود او در اینجا کمی عجیب است، چون او هر فصل گل‌های زیادی می‌زد و علاوه بر گلزنی، کارهای زیاد دیگری هم برای تیمش انجام می‌داد. اینکه رئال‌مادرید خلأ او را احساس کند برای من تعجب‌آور نیست اما این باعث نمی‌شود که رئال مادرید را دیگر جزو بهترین باشگاه‌های دنیا ندانیم. این دورانی که من و او با هم در لالیگا بودیم و هر کدام‌مان تلاش می‌کردیم با  تیم‌های‌مان قهرمان شویم، واقعاً زیبا بود. کریستیانو برای لالیگا و برای رئال مادرید بازیکن بسیار بزرگی بود و نبردهای ما بسیار زیبا بودند. با این حال من همیشه روی تیم خودم تمرکز دارم و به کارم ادامه می‌دهم، حالا چه رونالدو باشد یا نباشد.
مسی در ادامه به اظهارات اخیر رونالدو که او را به چالش بازی در سری A ایتالیا دعوت کرد، پاسخ داد و گفت: من احساس نمی‌کنم که نیاز به هیچ تغییری (تیم) داشته باشم. من در بهترین تیم دنیا بازی می‌کنم. چالش‌های من در این تیم سال به سال به روز می‌شود. من نیاز به تغییر تیم یا لیگ ندارم تا برای خودم اهداف جدیدی ترسیم کنم. من در خانه‌ام هستم، در بهترین باشگاه دنیا و دلیلی برای عوض کردن تیمم نمی‌بینم.
مسی در نهایت تأکید کرد که فوتبال با همه اهمیت و جذابیتی که برای او دارد باز هم در درجه دوم اهمیت است. وی عنوان کرد: من عاشق فوتبال هستم اما خانواده برای من از هر چیز دیگری مهم‌تر است.


Page Generated in 0/0104 sec