printlogo


کد خبر: 203947تاریخ: 1397/10/8 00:00
مدیر عامل اسبق آبی پوشان پایتخت:
قصد خرید استقلال را ندارم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: اطلاع‌رسانی‌های اشتباه باعث شده برخی تصور کنند بنده قصد خرید باشگاه را دارم که این مطلب را تکذیب می‌کنم.
سیدکاظم اولیایی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: برخی دوستان نزدیک به وزیر در وزارت ورزش شیطنت کرده و این طرف و آن طرف می‌گویند بنده با بزرگان استقلال اختلاف دارم که این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. بنده در بین بزرگان تاریخ باشگاه استقلال نقش نخ تسبیح را دارم و حلقه اتصال همه بزرگان این باشگاه و مدیران سابق هستم. با همه این عزیزان هم ارتباط دارم و جلساتی را برگزار می‌کنم. وی افزود: در آخرین روزهای زندگی مرحوم پورحیدری حدود ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان باشگاه استقلال را جمع کردیم تا مجمع پیشکسوتان را تشکیل دهیم. همان زمان فکرمان این بود که توسط این مجمع اداره باشگاه را به صورت تعاونی یا سهامی عام به پیشکسوتان، مدیران سابق، هواداران شناسنامه‌دار و دیگر افراد واجد شرایط واگذار کنیم. این درست همان کاری بود که الان اتاق تعاون در حال انجام دادنش است.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: بنده قصد خرید باشگاه استقلال را ندارم. اصلا با حقوق بازنشستگی توان چنین کاری را ندارم اما هر فردی که به‌عنوان پیشکسوت، مربی، هوادار یا هر فرد دیگری که به این تیم علاقه دارد، می‌تواند در قالب یک تعاونی یا شرکت سهامی عام در مالکیت این باشگاه سهیم باشد.


Page Generated in 0/0055 sec