printlogo


کد خبر: 203950تاریخ: 1397/10/8 00:00
اخبار

۴ هوادار ناپولی به ضرب چاقو مجروح شدند
جدال حساس تیم‌های فوتبال اینتر و ناپولی با حوادثی در خارج از ورزشگاه همراه بود.
رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که 4 هوادار تیم فوتبال ناپولی که چهارشنبه شب گذشته برای تماشای بازی این تیم مقابل اینتر به ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا رفته بودند، بیرون از ورزشگاه به ضرب چاقو مجروح شدند.
گویا این حادثه پیش از آغاز آخرین بازی «باکسینگ دی» سری A رخ داده است و طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی مقامات، در میان این افراد جراحت یک مرد 43 ساله بر اثر ضربات وارده شدیدتر از 3 نفر دیگر بوده است. او از ناحیه شکم مجروح شده و به همین دلیل به بیمارستان انتقال داده شده است. 3 فرد دیگر اما به دلیل جزئی بودن جراحات‌شان به صورت سرپایی درمان شده‌اند.
در همین حال گزارش شده است که در جریان درگیری‌های خارج از ورزشگاه، یک هوادار تیم اینتر با تقریباً 30 سال سن نیز با یک خودروی عبوری تصادف کرده و حال او وخیم است.
بازی اینتر و ناپولی نه تنها در خارج از ورزشگاه بلکه در داخل آن هم با حواشی فراوانی همراه بود که مهم‌ترین آن اهانت‌های نژادپرستانه مکرر هواداران تیم میزبان به کالیدو کولیبالی، مدافع سیاه‌پوست ناپولی بود که در دقیقه 80 پس از دریافت کارت زرد از داور و تشویق طعنه‌آمیز او اخراج شد.

واکنش کولیبالی به رفتار نژادپرستانه:
 به سیاه‌پوست بودنم افتخار می‌کنم
مدافع تیم فوتبال ناپولی به رفتارهای نژادپرستانه هواداران اینتر در جریان بازی 2 تیم واکنش نشان داد.
کالیدو کولیبالی، مدافع میانی سنگالی تیم فوتبال ناپولی که چهارشنبه گذشته در جریان بازی خارج از خانه تیمش مقابل اینتر بارها از سوی اولتراهای (هواداران دوآتشه) اینتر مورد اهانت‌های نژادپرستانه قرار گرفت، پس از این بازی که با شکست یک بر صفر ناپولی خاتمه یافت، پیامی در توئیتر نوشت و در آن نسبت به اتفاقی که در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا رخ داد، اظهار نظر کرد.
او که در دقیقه 80 این بازی به خاطر تشویق طعنه‌آمیز داور پس از نشان دادن کارت زرد به این بازیکن سنگالی، کارت زرد دومش را هم گرفت و اخراج شد، در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «من از نتیجه بازی ناراحتم و از آن بیشتر بابت تنها گذاشتن برادرانم در زمین بازی. با این حال من به رنگ پوستم افتخار می‌کنم، به رگ و ریشه فرانسوی - سنگالی، تعهدم به ناپولی و به مرد بودنم افتخار می‌‌کنم». در جریان بازی با وجود آنکه 3 بار از بلندگوهای ورزشگاه هشدارهایی برای تعلیق بازی در صورت ادامه شعارهای نژادپرستانه هواداران اینتر اعلام شد، این اتفاق رخ نداد و همین موضوع خشم سرمربی ناپولی، کارلو آنچلوتی را هم درپی داشت. او تهدید کرد در صورت تکرار چنین اتفاقاتی اگر مسؤولان واکنشی نشان ندهند، مردانش زمین بازی را ترک خواهند کرد. اینترمیلان به علت این اتفاقات به 2 جلسه بازی بدون تماشاگر محکوم شد.

پیکه با هدف ریاست باشگاه بارسلونا بازنشسته می‌شود
بر اساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، جرارد پیکه در فکر بازنشستگی است.
نشریه کاتالونیایی «موندو دپورتیوو» با انتشار گزارشی مدعی شد جرارد پیکه، مدافع تیم فوتبال بارسلونا در سال 2020 کفش‌هایش را خواهد آویخت تا یک سال بعد یعنی در سال 2021 در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا کاندیدا شود. پیکه 31 ساله که فوتبالش را در سال 1997 در رده‌های پایه بارسلونا شروع کرد، سابقه بازی در تیم‌های منچستریونایتد و رئال ساراگوسا را در کارنامه‌اش دارد اما از سال 2008 تاکنون عضو تیم اصلی بارسلونا بوده است و با این تیم به عناوین قهرمانی مختلفی از جمله 7 قهرمانی در لالیگا، 6 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. جرارد پیکه پیش از این از علاقه‌اش به ریاست بر باشگاه بارسلونا سخن گفته بود، مدافعی که همیشه از استقلال کاتالونیا از اسپانیا حمایت کرده و همین سبب شده است تا در بین کاتالان‌ها و مردم شهر بارسلونا محبوب باشد.


Page Generated in 0/0150 sec