printlogo


کد خبر: 203957تاریخ: 1397/10/8 00:00
اخبار

آماده‌سازی محل ساخت پارک موضوعی گل‌های تبریز
رئیس اداره فنی و طراحی پارک‌های تبریز از آماده‌سازی و ایجاد زمینه‌های ساخت پارک موضوعی گل‌های تبریز توسط این اداره خبر داد. حسین حسین‌پور گفت: این پارک موضوعی و تخصصی در وسعتی به مساحت 3/7 هکتار احداث خواهد شد که هم‌اکنون در مرحله آماده‌سازی زمینه‌های اولیه است. وی افزود: پاکسازی محل، هرس درختان، آماده‌سازی کلی مجموعه و... از اقدامات انجام شده برای این پروژه به شمار می‌رود. حسین‌پور با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل چشمگیر مناطق جهت ایجاد این محل، تصریح کرد: پارک موضوعی امروز از خلاقیت‌های جدید در حوزه فضای سبز به شمار می‌رود که با ساخت اینگونه پارک‌ها زمینه‌های تغییر کارکرد بوستان‌ها از فضای سنتی به فضایی تخصصی و مدرن را شاهد هستیم.


97 درصد مردم خدابنده باسواد ند
سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان خدابنده با تبریک فرارسیدن هفتم دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: فرماندار شهرستان، رئیس شورای پشتیبانی و امام جمعه مرکز شهرستان نیز فعالیت چشمگیری در کمک به ریشه‌کنی بیسوادی و باسواد کردن مردم داشته‌اند. علی غلامی با بیان اینکه میزان باسوادی در سال 57، 44 درصد بوده، افزود: این درصد به حول قوه الهی و با تلاش و مساعدت عوامل اجرایی اداره و سایر دستگاه‌های دولتی، در سال 1395 براساس سرشماری نفوس و مسکن به 97 درصد رسیده است. این مقام مسؤول جمعیت 10 تا 49 سال خدابنده را 64930 نفر عنوان و اظهار کرد: از این تعداد جمعیت 62934 نفر باسواد واقعی هستند و میزان باسوادی
97 درصد است. غلامی در ادامه با اظهار اینکه یکی از اهداف مهم سازمان نهضت سوادآموزی شرکت تمام بی‌سوادان و کم‌سوادان گروه سنی 10 تا 49 سال در کلاس‌های سوادآموزی است، گفت: این امر مهم با مشارکت تمام دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان میسر خواهد شد.


Page Generated in 0/0071 sec