printlogo


کد خبر: 204011تاریخ: 1397/10/9 00:00
کوتاه و گویا

 «مجتبی توسلی» معاون‌امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: طرح شهر در دست بچه‌ها یکی از طرح‌های اصلی در زمینه ‌آموزش‌های شهروندی است با هدف‌ آشناسازی دانش‌آموزان با فرآیند‌ها و مفاهیم مدیریت شهری، ارتقای روحیه ‌امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیت‌های جمعی و گروهی دانش‌آموزان، تقویت روحیه مشارکت‌جویی و مسؤولیت‌پذیری در سطوح گوناگون محله و مدرسه، آگاه‌سازی دانش‌آموزان از ظرفیت‌ها و ‌اماکن علمی، هنری و تاریخی شهر تهران و کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسؤولانه دانش‌آموزان با موضوعات گوناگون جامعه شهری در منطقه یک در حال اجراست.
 حمید روشندل، جراح و متخصص ارتوپد، در ارتباط  با اهمیت نشستن‌ها گفت: به طور معمول هر ایرانی در هر شغلی ساعات زیادی را به نشستن پشت صندلی در محل کار یا رانندگی اختصاص می‌دهد. این نشان‌دهنده این است که فرد در مدت زمان طولانی در حالت نشسته است که مهم است فرد چگونه این زمان طولانی  را از لحاظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل مدیریت ‌کند.
 با انعقاد تفاهمنامه‌ای میان سازمان فاوای شهرداری تهران و منطقه 13 پروژه‌هایی که در برنامه تهران هوشمند به صورت پایلوت در این منطقه اجرا خواهند شد، از جمله تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به نخستین پارک هوشمند، بررسی شد. محمد فرجود در نشست مشترک با مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13، ضمن ابراز رضایت از همکاری میان سازمان فاوا و منطقه 13 گفت: وقتی ستاد و صف برای انجام کاری هماهنگ با یکدیگر پیش روند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.
 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به درخواست شرکت «کاشی و سرامیک ایفاسرام» اقدام به برگزاری یک چالش نوآوری با عنوان «ایجاد خواص پایدار خود تمیزشونده، ضدباکتری و ضدبو در کاشی و سرامیک» کرده است. سوم بهمن آخرین مهلت برای ارسال طرح مفهومی اولیه به دبیرخانه چالش است.


Page Generated in 0/0060 sec