printlogo


کد خبر: 204031تاریخ: 1397/10/9 00:00
خواسته عجیب برانکو از مدیریت پرسپولیس
قیمت جدیدها بیشتر از قبلی‌ها نباشد

برانکو ایوانکوویچ قبل از ترک تهران از مدیران باشگاه درخواست جذب حداقل ۳ بازیکن برای لیست بزرگسال و ۵ بازیکن در لیست‌های دیگر کرده بود. این موضوع را حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نیز گفته بود: «باشگاه به دنبال جذب حداقل ۹ بازیکن در رده‌های مختلف است تا لیست‌هایش را پر کند اما این موضوع بستگی به نظر برانکو دارد که چند نفر را از لیست ۱۸ نفره خارج کرده و به دنبال چند بازیکن جدید باشد».  با این حال برانکو درباره جذب بازیکنان جدید یک خط قرمز دارد که آن را در جلسه با ایرج عرب، سرپرست کنونی باشگاه در میان گذاشته است: «قیمت بازیکنان جدید نباید بیشتر از بازیکنان فعلی پرسپولیس باشد».
این موضوع آنقدر ذهن عرب را درگیر خود کرده که او در مصاحبه‌هایش مدام روی این موضوع اشاره دارد و می‌گوید: هر بازیکنی بگیریم نمی‌تواند پیشنهادی بالاتر از قرارداد بازیکنان فعلی بدهد اگرنه مذاکرات به همین علت نقض می‌شود. به خصوص این اتفاق درباره جذب رضا قوچان‌نژاد رقم خورده و عرب از پیشنهاد مالی این بازیکن حیرت‌زده است. او تأکید دارد حتی برای قوچان‌نژاد نیز حاضر نخواهد شد روی اصول و قوانین جذب بازیکن که توسط برانکو تبیین شده، پا بگذارد. گفته می‌شود قوچان‌نژاد خواستار قراردادی ۸۰۰ هزار دلاری با باشگاه پرسپولیس بوده اما اختلاف باشگاه با این بازیکن چیزی بیش از ۳۵۰ هزار دلار است!
نخستین خرید زمستانی
پرسپولیس نخستین خرید زمستانی خود را به صورت رسمی دیروز انجام داد. محمد نادری، بازیکن تیم کوتریک بلژیک به صورت قرضی به پرسپولیس منتقل شد. وی در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و پس از جلسه‌ای با ایرج عرب، طبق توافق‌های قبلی برای نیم‌فصل دوم به صورت قرضی به جمع سرخپوشان پیوست. باشگاه پرسپولیس پیش از این، نامه‌ای را از باشگاه بلژیکی در تایید این انتقال دریافت کرده بود. محمد نادری در پست دفاع چپ و مرکزی بازی می‌کند و در رده‌های پایه، سابقه بازی در تیم‌های سایپا و مقاومت تهران را دارد و در تیم‌های تراکتورسازی و نساجی قائمشهر نیز بازی کرده است.
 


Page Generated in 0/0054 sec