printlogo


کد خبر: 204033تاریخ: 1397/10/9 00:00
اخبار

2 بازیکن ایرانی به تیم فوتبال ماریتیمو پیوستند
باشگاه ماریتیموی پرتغال خبر جذب 2 بازیکن ایرانی به این تیم را اعلام کرد.
به نقل از پایگاه اینترنتی SAPO، در حالی که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی آغاز شده است، یک مدافع و یک هافبک ایرانی به عضویت تیم ماریتیموی پرتغال درآمدند.
محمدرضا قاسمی، مدافع ایرانی که ۱۹ سال سن دارد از تیم لوسیتانیا به عضویت تیم ماریتیمو درآمد و امیرحسین شیخ‌العالم که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند از ذوب‌آهن راهی این تیم شده است.
ماریتیمو امیر عابدزاده را نیز در اختیار دارد که برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا به تیم‌ملی ایران دعوت شده است و یکی از ۳ دروازه‌بان ایرانی در این رقابت‌هاست.
هنوز مشخص نیست که این دو بازیکن جوان ایرانی برای تیم اصلی ماریتیمو بازی خواهند کرد یا به عضویت تیم B این تیم درخواهند آمد. این باشگاه همچنین جدایی 2 بازیکن دیگر خود به نام‌های دنی و ایبسون را تایید کرده است.

پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی
حریف استقلال برای یک بازیکن
حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با ۱۰ میلیون یورو به دنبال جذب هافبک آرژانتینی آتالانتاست.
به نقل از اسپورت، الهلال عربستان حریف استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. تیم فوتبال الهلال با هدایت خسوس پرتغالی خود را آماده حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند و به دنبال جذب بازیکنانی گران‌قیمت و سرشناس است.
روزنامه توتو میرکاتوی ایتالیا از تلاش الهلال برای جذب الخاندرو گومز، هافبک آرژانتینی آتالانتا سخن به میان آورد و نوشت تیم عربستانی حاضر است برای جذب این هافبک بازیساز ۱۰ میلیون یورو پرداخت کند.
گومز یک هافبک بازیساز است که تا سال ۲۰۲۲ با آتالانتا قرارداد دارد. او در نقش مهاجم هم بازی کرده است و شوت‌های بسیار دقیقی دارد. الهلال بعد از آسیب‌دیدگی عمر عبدالرحمان به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای این بازیکن اماراتی در میانه میدان خود است و علاوه بر گومز با ملوس جدیناک استرالیایی هم مذاکره کرده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش نامزد فدراسیون جودو شد
مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کرد. در ادامه ثبت‌نام کاندیداهای پست ریاست فدراسیون جودو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، 3 نفر با حضور در فدراسیون مدارک خود را تحویل داده و ثبت‌نام کردند. مازیار ناظمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، توفیق کابلی و محمد درخشنده نفراتی بودند که ثبت‌نام خود را تکمیل کردند. همچنین امیرحسین سیاحی، دبیر فدراسیون جودو از سمت خود استعفا داد و بلافاصله نیز مدارک خود را برای حضور در انتخابات ارائه داد و ثبت‌نام کرد. همچنین وحید زارع‌نژاد، جودوکار پیشین تیم‌‌های نوجوانان و جوانان که سابقه ریاست هیات جودوی فارس و مربیگری در تیم‌‌های دانشگاهی را داشته به همراه داوود میقانی، از پیشکسوتان خوشنام جودوی ایران نام خود را وارد لیست کاندیداهای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون جودو کردند. پیش از این، منصور عبدی، ابوالفضل حیدریان و  عباس فلاح نیز ثبت‌نام کرده بودند تا با احتساب ثبت‌نام آرش میراسماعیلی، عبدالله جعفری و مسعود حاجی‌آخوندزاده جمع نفراتی که برای حضور در انتخابات جودو ثبت‌نام کرده‌‌اند به عدد ۱۲ برسد.

استقلال فعلاً فقط یک جای خالی دارد
استقلال برای حضور در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل در حال حاضر و حتی با وجود خداحافظی با الحاجی گرو و مارتین نیومایر، تنها یک جای خالی در لیست خود می‌بیند. لیست بازیکنان بالای ۲۳ سال استقلال بدین شرح است:
سیدمهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، خسرو حیدری، وریا غفوری، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، روزبه چشمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، علی کریمی، جابر انصاری، روح‌الله باقری، مرتضی آقاخان و مرتضی تبریزی.
این لیست شامل ۱۷ بازیکن است و با این حساب، تنها یک جای خالی در لیست باقی می‌ماند. همچنین احتمال جدایی جابر انصاری، میثم تیموری و سیدحسین حسینی بسیار زیاد است.


Page Generated in 0/0050 sec