printlogo


کد خبر: 204061تاریخ: 1397/10/10 00:00
اخبار

اولین میزبانی «آزادی»  از بانوان فوتبال ایران
دیدار دوستانه تیم‌های ‌ملی فوتبال بانوان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران که خود را برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند در ورزشگاه آزادی در یک بازی دوستانه میزبان تیم‌ملی فوتبال بانوان روسیه خواهد بود.
این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم‌ملی بانوان ایران برای اولین‌بار بعد از انقلاب اسلامی قرار است در ورزشگاه آزادی بازی کند. در این دیدار که با پیگیری فدراسیون فوتبال و با همکاری وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، تنها بانوان می‌توانند با حضور در ورزشگاه تماشاگر بازی باشند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد اما هنوز زمان برگزاری این دیدار مشخص نیست.

تذکر شدید سازمان لیگ به استقلال درباره پرونده سوپرجام
وکیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دادگاه عالی ورزش شرکت می‌کند. سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در پی اظهارات یکی از مسؤولان باشگاه استقلال مبنی بر دخالت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تشریفات رسیدگی به پرونده مطروحه در CAS به اطلاع می‌رساند: مرجع بین‌المللی مذکور تابع تشریفات و ضوابط قانونی خود بوده و همگان موظف به رعایت آن هستند، لذا ضمن تاکید بر مسؤولیت و ماموریت سازمان لیگ برای صیانت از حقوق تمام باشگاه‌های فوتبال و در نتیجه ارتقای فوتبال و تذکر جدی به بیان‌کنندگان مطالبی که باعث تشویش  اذهان عمومی می‌شود اعلام می‌کند فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس در ادامه روند پیگیری پرونده فقط اقدامات قانونی را درباره دادگاه CAS انجام داده و وکیل مرتبط با پرونده از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دادگاه شرکت می‌کند، لذا هرگونه اظهارات خلاف واقع در ارکان قضایی فدراسیون پیگیری می‌شود.


Page Generated in 0/0066 sec