printlogo


کد خبر: 204062تاریخ: 1397/10/10 00:00
اخبار

فروش با 10 برابر قیمت اولیه
بلیت‌های ایران - عراق نایاب شد!
در فاصله 2 هفته تا بازی حساس گروه D جام ملت‌های آسیا، خرید بلیت ورود به ورزشگاه کوچک آل‌مکتوم به بازار سیاه کشیده شده است.
بعد از اینکه آیین قرعه‌کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ابتدای سال 97 در ابوظبی برگزار شد و ایران و عراق دوباره در یک گروه قرار گرفتند تا در شهر دوبی به مصاف هم بروند، می‌شد پیش‌بینی کرد بلیت تماشای این بازی زودتر از آنچه تصور شود به پایان برسد.
نزدیک به یک ماه قبل که پیش‌فروش بلیت‌ها در دستور کار کمیته برگزاری جام ملت‌های آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت، استقبال از خرید بلیت بازی
ایران - عراق بشدت بالا بود تا جایی که مسؤولان برگزاری بلیت‌های ورود به آل‌مکتوم را در 3 قسمت 25، 50 و 75 درهمی در معرض خرید قرار دادند که در کمتر از 48 ساعت ظرفیت 12 هزار نفری ورزشگاه به فروش رفت.
اما نکته نایاب شدن بلیت‌های جنگ کلاسیک آسیا جایی است که در حال حاضر برخی سایت‌های فروش غیرقانونی بلیت جام ملت‌ها بنا به درخواست طرفداران بلیت برای عرضه به طرفداران 2 تیم دارند ‌اما نه به قیمت معمول بلکه به قیمت بازار سیاه. به عنوان مثال وقتی به یکی از این سایت‌ها وارد می‌شوید و درخواست بلیت 25 درهمی برای جایگاه روبه‌روی ورزشگاه آل‌مکتوم را ارائه می‌دهید با این پاسخ روبه‌رو می‌شوید که باید برای خرید آن رقمی در حدود 380 درهم (بیش از یک میلیون تومان) واریز کنید.
به همین نسبت بلیت سایر جایگاه‌های بهتر ورزشگاه کوچک آل‌مکتوم نیز با قیمت بازار سیاه در حال فروش است و کار را به جایی رسانده که برای جایگاه VIP و VVIP
آل مکتوم ارقامی بین 5/2 تا 3 میلیون تومان باید پول بلیت در بازار سیاه هزینه شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ایرانی‌ها و عراقی‌های مقیم شهر دوبی بسیار بیشتر از شهرهایی مثل ابوظبی، شارجه یا العین هستند از همین رو می‌شد پیش‌بینی کرد که تماشای جنگ کلاسیک آسیا میان 2 رقیب دیرینه و همسایه به این شکل درآید.


مشکل بزرگ رابیو
مادر طمع‌کار
مادر آدرین رابیو که ایجنت او نیز هست، درخواست کرده بارسلونا 5 میلیون یورو بیشتر برای جذب او هزینه کند؛ رابیو با قبول پیشنهاد 10 میلیون یورویی و حقوقی به همین مقدار برای هر فصل، از زمستان بازیکن بارسا به حساب می‌آمد ‌اما به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی، خواهان حقوق بالاتری از سوی باشگاه است؛ شرایطی که روسای باشگاه بارسلونا را با تردید روبه‌رو کرده است. مشخص است که اولویت رابیو و اطرافیانش، پیوستن او به بارسلونا است ولی مشکل باشگاه، ورونیکا، مادر رابیو است. در حقیقت اوست که رقم درخواستی را بالا برده و پیش‌تر نیز با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دچار اختلافات شدیدی شده بود. بارسلونا در حال حاضر در حال بررسی رفتار و اوضاع رابیو است. اینکه او بازیکن چندان همراهی نیست، رفتار خوبی ندارد، تاثیر منفی روی محیط اطرافش می‌گذارد و اینها خصوصیات چندان مثبتی برای یک بازیکن نیست. آدرین و مادرش همچنان در جبهه‌ای می‌جنگند که ممکن است آینده هافبک فرانسوی را به کلی به خطر ‌انداخته و او نه راهی بارسلونا شود و نه دیگر در پاری‌سن‌ژرمن جایی داشته باشد.


راهکار استقلال
برای کنترل مصدومیت بازیکنان
معاون پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکنان قبل از شروع تمرینات در تست‌های پزشکی شرکت خواهند کرد. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره وضعیت بازیکنان پیش از شروع تمرینات گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در پایان هفته و قبل از شروع تمرینات تست‌های مختلف روی بازیکنان انجام می‌شود تا گزارش کامل و جدیدی از وضعیت بازیکنان داشته باشیم.
او در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: بعد از انجام و آنالیز تست‌های انجام شده، وضعیت بازیکنان مشخص خواهد شد و درباره حضور بازیکنان در تمرینات از روز اول اعلام نظر خواهیم کرد.


Page Generated in 0/0054 sec