printlogo


کد خبر: 204066تاریخ: 1397/10/10 00:00
اخبار

ایران تا پیروزی کامل  در کنار مقاومت خواهد بود
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران تا پیروزی کامل جریان مقاومت در کنار آنها خواهد بود. به گزارش مهر، «زیاد النَّخالَه» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح دیروز (یکشنبه) با دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. شمخانی در این دیدار بر حمایت مستمر از آرمان مقاومت فلسطین به عنوان یکی از اصول بنیادین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: از بدو شکل‌‌‌گیری جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بوده‌ایم و این مسیر برگرفته از اعتقادات دینی و باورهای انسانی ما است و تا پیروزی کامل جریان مقاومت ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به حمایت آشکار و پنهان برخی کشورهای عربی از طرح استعماری آمریکا تحت عنوان «معامله قرن» افزود: اجرای این طرح ضربه‌ای بزرگ بر پیکره فلسطین بوده و گروه‌های مقاومت و ملت‌های بیدار منطقه مانع تحقق این نیت شوم خواهند شد. نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به موفقیت‌های مستمر جریان‌های اصیل مردمی در مبارزه با گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشورهای عراق، سوریه و یمن افزود: امروز جریان مقاومت بیش از هر زمان دیگری موفقیت خود در برابر نظام سلطه را به رخ می‌کشد و بدون شک این روند تحقق آرمان مردم فلسطین را تسریع خواهد کرد. در این دیدار، «زیاد النَّخالَه»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از حامیان واقعی آرمان فلسطین است، گزارشی از برگزاری انتخابات جنبش جهاد اسلامی ارائه کرد.

سفر مخفیانه ترامپ به عراق نشانه خفت آمریکاست
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، خروج آمریکایی‌ها از سوریه و سفر مخفیانه ترامپ به عراق را نشانه شکست و خفت آمریکا دانست. به گزارش مهر، سرلشکر پاسدار محمد باقری در نهمین جشنواره مالک اشتر و معرفی فرماندهان و رده‌‌های برتر نیروهای مسلح با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸، روز مقابله عملی با فتنه‌گران، گفت: ۹ دی‌ماه ملت ایران نشان داد چگونه در اوج بصیرت و وقت‌شناسی در هنگامی که انقلاب اسلامی نیاز به حضور در صحنه دارد به صورت خودجوش و توفانی آتش فتنه را خاموش می‌کند. وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدون اجازه از ملت و دولت سوریه در این کشور حضور پیدا کردند و بخشی از خاک این کشور را مورد تجاوز و تصرف قرار دادند و بخشی از مردم سوریه را به تجزیه این کشور تشویق کردند. آنها همچنین رژیم صهیونیستی را تحریک کردند تا سوریه را مورد هدف قرار دهد و کشورهای مرتجع منطقه را تحریک کردند تا از تروریست‌ها حمایت کنند. سرلشکر باقری با تبیین ابعاد شکست و خفت آمریکا در منطقه، افزود: امروز رئیس‌جمهور آمریکا مجبور می‌شود با خفت و خواری و در شرایطی که ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کرده است، به صورت مخفیانه با هواپیمایی که چراغ‌های آن خاموش و پنجره‌های آن پوشیده شده است به عراق سفر کند! در حالی که در مقابل و در همان روز دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده با عزت به افغانستان که ناامن‌‌‌‌‌‌تر از عراق است سفر کرد و بیش از ۱۰ ملاقات وی با مقامات افغان همه رسانه‌ای شد.

ابقای حبیبی در دبیرکلی حزب موتلفه
با رای اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه، محمدنبی حبیبی در سمت دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی ابقا شد. به گزارش ایسنا، اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اکثریت آرا اسدالله بادامچیان را به سمت رئیس و  سیدمصطفی میرسلیم را به عنوان نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتخاب کردند. همچنین محمدنبی حبیبی با رای اعضای شورای مرکزی در سمت دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی ابقا شد. در این جلسه سایر اعضای هیات‌رئیسه شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز انتخاب شدند.
 


Page Generated in 0/0045 sec