printlogo


کد خبر: 204083تاریخ: 1397/10/10 00:00
اخبار

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد
افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: دوشنبه(امروز) بر غلظت آلاینده‌های تهران افزوده می‌شود.
لیلا نظری، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به فارس گفت: دوشنبه بر غلظت برخی آلاینده‌ها اضافه می‌شود. به گفته نظری، برای برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود. وی افزود: دمای هوا در پایتخت روند افزایشی خواهد داشت. نظری گفت: میانگین شاخص آلودگی هوا یکشنبه ۶۴ بود و هوا در شرایط سالم قرار داشت.


رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد
امدادرسانی به 5  هزار و 100 نفر در برف و کولاک
رئیس سازمان امداد و نجات  هلال احمر گفت: در عملیات برف و کولاک طی ۷۲ ساعت گذشته به ۵۱۰۰ نفر در ۱۵ استان امدادرسانی شد.
مرتضی سلیمی به میزان، اظهار داشت: 1٥ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متأثر از برف و کولاک بود که به ۵۵‌محور کوهستانی امدادرسانی شده است. وی گفت: ۳۰۸ امدادگر در قالب ۸۷ تیم به ۵۱۰۰‌نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد ٧٣ نفر اسکان اضطراری پیدا کرده و همچنین ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. وی با اشاره به رهاسازی ۶۰۱ دستگاه خودرو افزود: ٨٧ تیم در قالب ٣٠٨ نفر نیرو در عملیات امدادرسانی حضور داشتند.


سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
واریز بسته حمایتی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی برای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی دوشنبه ۱۰ دی‌ماه واریز می‌شود.
به گزارش میزان، محمدحسن زدا گفت: تلاش کردیم بسته حمایتی مستمری‌بگیران تحقق پیدا کند. در نهایت امروز تامین اعتبار شد به طوری که ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش که حقوق زیر ۳ میلیون می‌گیرند بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد. وی گفت: تا پایان سال دو مرحله دیگر نیز سبد حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد که در مرحله اول به صورت نقدی خواهد بود و به هر بازنشسته ۲۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.
به گفته زدا، بسته حمایتی به مستمری‌بگیرانی که تاکنون این بسته را از سایر نهاد‌ها دریافت نکرده‌اند، تعلق می‌گیرد و بازنشستگان مشمول بعد از همپوشانی بسته را دریافت می‌کنند.
 افرادی که از نهاد‌های دیگر بسته حمایتی گرفته‌اند اسم‌شان در لیست سازمان تأمین اجتماعی نخواهد بود. سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درباره حذف دفترچه‌های بیمه نیز گفت: دفترچه‌های بیمه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به طور کامل حذف شده است.
 درباره مراکز درمانی طرف قرارداد نیز حذف دفترچه در حال اجراست و در ۱۴ استان باقیمانده نیز ظرف چند روز آینده برنامه حذف دفترچه‌ها آغاز می‌شود. زدا درباره رفع همپوشانی دفترچه‌های بیمه گفت: در این باره با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام می‌کنیم و تاکنون توانسته‌ایم ۳ میلیون همپوشانی را حذف کنیم.


Page Generated in 0/0050 sec