printlogo


کد خبر: 204128تاریخ: 1397/10/11 00:00
اخبار

پیام تبریک فرمانده کل سپاه  به آیت‌الله آملی
فرمانده کل سپاه در پیامی انتصاب آیت‌الله شیخ صادق آملی‌لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت. به گزارش سپاه نیوز، در بخشی از این پیام آمده است: انتصاب حضرتعالی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم‌له به آن فقیه وارسته و انقلابی دارد تبریک عرض می‌نمایم. بی‌تردید سوابق برجسته و درخشان در شورای نگهبان، تجارب مدیریتی ارزنده در قوه‌قضائیه و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و فکری جنابعالی؛ منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری‌بخش آن جناب در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحول و پویایی این نهاد در پیشبرد اهداف والا و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی خواهد بود؛ ان‌شاءالله.

آیت‌الله آملی بهترین گزینه  برای ریاست مجمع بود
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است آیت‌الله آملی‌لاریجانی با توجه به سوابق خود بهترین گزینه برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به انتصاب شایسته آیت‌الله آملی‌لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم مقام معظم رهبری گفت: فردی باید ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده گیرد که هم جامعیت به امور جاری کشور و هم به مسائل فقهی، اعتقادی و دینی اشراف کامل داشته باشد. نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی به واسطه عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری اشراف کاملی به حوزه قوانین و غیره دارد.
وی افزود: همچنین ایشان با توجه به حضور 10 ساله خود در سمت ریاست قوه‌قضائیه با این حوزه نیز به طور کامل آشناست و از طرفی به موازین فقهی نیز تسلط کامل و قطعی دارد. عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی بهترین فردی است که می‌تواند مصلحت نظام را تشخیص دهد و انتصاب ایشان از سوی مقام معظم رهبری به ریاست مجمع اقدام شایسته‌ای بود که باعث تعالی این نهاد می‌شود.

 هزار فراخوان تجمع از سوی ضدانقلاب از ابتدای سال
فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از هزار فراخوان تجمع از سوی ضدانقلاب داشته‌ایم، گفت: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی، بسیاری از این اقدامات ناکام ماند. به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هر 7 ثانیه یک تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می‌شود، گفت: در ۹ ماه گذشته، ۹۳۲ مورد تجمع داشته‌ایم که با درایت و تلاش همکارانم این تجمع‌ها مدیریت شد. با اینکه بسیاری از این تجمع‌ها برای شهرستان‌های دیگر بود، همچنین فرماندهان را مکلف کردیم در زمان تجمع‌ها مسؤولانی را که پاسخگو نبودند، حتی اگر شده از خانه‌های‌شان بیرون آورده تا پاسخگوی مردم باشند. وی ادامه داد: یک هزار و ۶ مورد فراخوان توسط ضدانقلاب داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی بسیاری از این اقدامات دشمن ناکام ماند. رئیس پلیس پایتخت با اشاره به انهدام یکهزار و ۴۶۱ باند سازمان‌یافته در ۹ ماه اخیر گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد رشد داشته است اما توانستیم سازمان جرم‌ها را بهم بریزیم. سردار رحیمی با اشاره به بازداشت وحید مظلومین و محمد سالم و صدها نفر از مخلان نظم اقتصادی کشور، از تشکیل ۱۸ پرونده بزرگ برای اخلالگران اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکهزار و ۶۵۶ نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و ۲۷۵ نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.


Page Generated in 0/0055 sec