printlogo


کد خبر: 204158تاریخ: 1397/10/11 00:00
اخبار

تماشای دوباره «قلاده‌های طلا» توسط رهبر انقلاب به روایت طالبی
کارگردان «قلاده‌های طلا» با انتشار توئیتی اعلام کرد پیام رهبر انقلاب را به وی رسانده‌اند که از ساخت این فیلم دوباره تشکر کرده‌اند. به گزارش «وطن امروز»، هر ساله با فرارسیدن یوم‌الله 9 دی، رسانه ملی اقدام به پخش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی می‌کند اما امسال در آستانه پخش این فیلم، واکنش‌هایی از سوی کارگردان این اثر نسبت به عدم پخش قسمت‌هایی از آن صورت گرفت. طالبی با حضور در برنامه «فرمول یک» درباره برخی حواشی ایجاد شده در زمان ساخت این فیلم صحبت کرد. این صحبت‌ها در ادامه باعث ایجاد حواشی دیگری شد. طالبی در نهایت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت:  «امشب (نهم دی‌ماه 97 ساعت 20:30 دقیقه) از بیت حضرت رهبری با بنده تماس گرفتند و پیام ایشان را به اطلاع بنده رساندند، حضرت آقا فرمودند دیشب مجدداً فیلم شما را از شبکه افق دیدم آفرین، آفرین‌، آفرین؛ دست شما درد نکند از قول من به بازیگران سلام برسانید».

التماس دعای «م. مؤید» از مردم
محمدحسین مهدوی‌، مشهور به «م. مؤید» گفت: این روزها حال خوبی ندارم. چند روزی است به پزشک مغز و اعصاب در گیلان مراجعه کرده‌ام اما کهولت سن و بیماری اجازه فعالیت به بنده نمی‌دهد. به گزارش فارس، این شاعر سرشناس در پاسخ به این سوال که آیا نوشتن را کنار گذاشته‌اید، گفت: فعلا قادر به نوشتن هم نیستم، هر چند بیماری من در حال کنترل است اما برایم دعا کنید تا بهبودی حاصل شود. محمدحسین مهدوی‌ مشهور به «م.مؤید» چند سال پیش بر اثر بیماری در بیمارستان مسیح دانشوری تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی متولد ۱۳۲۲ در نجف اشرف است و از شاعران مدرن و موج نو به حساب می‌آید. شعرهای او از دهه ۴۰ در مجلات ادبی به چاپ رسیده است. به تازگی بزرگداشت این شاعر از سوی جشنواره شعر و داستان جوان سوره در گیلان صورت گرفت.


روایت صفر تا 100 فتنه 88 در شبکه مستند
مستند «گزارش اقلیت» به کارگردانی مهدی نقویان در جدیدترین قسمت برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.  به گزارش «وطن‌امروز»، هفتمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «گزارش اقلیت» ساخته مهدی نقویان از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی و از فعالان رسانه‌ای میهمان برنامه خواهد بود و با موضوع فتنه سال 88، ناگفته‌های پیرامون آن ماجرا، پشت پرده اتفاقات عاشورای سال 88 و راهپیمایی مردمی روز 9 دی صحبت خواهد کرد.  مستند «گزارش اقلیت»، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال 88 و ماجراهای پشت‌پرده آن است. وقایعی که در دل آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و در نهایت به روز 9 دی در تهران و شهرستان‌ها منتهی می‌شود. این مستند همچنین تبعات مختلف فتنه سال 88 و تحریم‌هایی که پس از آن علیه ایران اعمال شد را به تصویر می‌کشد. این قسمت از برنامه، امروز سه‌شنبه 11 دی ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد.


آغاز اکران کمدی جدید رامبد جوان از چهارشنبه
فیلم جدید رامبد جوان از 12 دی‌ماه در سینماها اکران می‌شود. به گزارش ایسنا، غلامرضا فرجی، سخنگوی کارگروه اکران درباره تازه‌ترین مصوبات این کارگروه گفت: فیلم سینمایی «قانون مورفی» از چهارشنبه 12 دی‌ماه در سرگروه استقلال به جای «پاستاریونی» اکران خود را آغاز می‌کند، ضمن اینکه اکران فیلم «پاستاریونی» در سینماهای زیرگروه همچنان ادامه خواهد داشت. همچنین در این جلسه قرارداد فیلم «بهشت گمشده» برای اکران در سرگروه باغ کتاب بعد از فیلم «قرارمون پارک شهر» ثبت شد و اکران فیلم‌های دیگر روی پرده فعلا ادامه دارد تا هفته آینده کف فروش آنها بررسی شود.


Page Generated in 0/0133 sec