printlogo


کد خبر: 204162تاریخ: 1397/10/11 00:00
اخبار

سلطانی‌فر: انتظار ملت از فوتبال قهرمانی آسیاست
وزیر ورزش می‌گوید: نتایج جام‌جهانی و آماده‌سازی تیم‌ملی نشان می‌دهد در مقایسه با سایر تیم‌های آسیایی شرایط مطلوبی داریم که قهرمان آسیا شویم. انتظار ملت هم از تیم‌ملی قهرمانی آسیاست. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش بعد از نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز 2 جلسه در کمیته المپیک و پارالمپیک داشتیم. یکی درباره ایجاد موزه ملی ورزش بود که مباحث آن از یک دهه قبل در مدیریت‌های مختلف مطرح بود. با هماهنگی‌ای که با رئیس کمیته داشتیم تصمیم گرفتیم با جدیت این موضوع را پیگیری کنیم. بحث مکان هم مطرح بود. همین ساختمان کمیته از ابتدا برای موزه ورزش ساخته شد که برای کمیته در نظر گرفته شد. در 2 فاز قرار شد این موزه راه‌اندازی شود. فاز اول استفاده از فضاهای موجود با اهدافی که از اول پیش‌بینی شده بود که از چند ماه دیگر افتتاح می‌کنیم. سلطانی‌فر درباره وضعیت تیم‌ملی فوتبال گفت: ما یکی از آ‌ماده‌ترین تیم‌ها را در اختیار داریم. فدراسیون فوتبال با تمام توان، همه نیازهای تیم‌ملی را فراهم کرده است. هم بازیکنان داخلی و هم لژیونرها در حال حاضر آماده‌اند و ما تقریباً 2 تیم‌ملی قدرتمند داریم. همه این عوامل دست به دست هم داده و با تعامل و هماهنگی کار پیش می‌رود. نیازهای تیم‌ملی تأمین شده و آنها در حال حاضر بهترین کمپ را در اختیار دارند. مربی، بازیکنان خوب و فدراسیون توانمند و پای کار داریم و همه چیز دست به دست هم داده که بعد از 42 سال مجدداً قهرمان آسیا شویم. وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: نتایج جام‌جهانی و آماده‌سازی تیم‌ملی نشان می‌دهد در مقایسه با سایر تیم‌های آسیایی شرایط مطلوبی داریم که قهرمان آسیا شویم. انتظار ملت هم از تیم‌ملی قهرمانی آسیاست.

کی‌روش: آنهایی که آسان می‌بینند آرزوهای‌مان را به خطر می‌اندازند
سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با سایت AFC گفت: در چنین مسابقاتی اگر در بازی اول‌مان مقابل یمن پیروزی نشویم فردایی وجود ندارد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران در مصاحبه با سایت AFC گفت: اولین بازی ما در جام ملت‌‌های آسیا با یمن است و هیچ تیم کوچکی وجود ندارد. همه در اولین دیدارشان به دنبال بهترین نتیجه و آرزوهای‌شان هستند. در چنین رقابت‌هایی بازی اول بسیار سخت است، چون همه چیز به تیم پیروز می‌رسد و برای تیم بازنده تقریبا چیزی نمی‌رسد.
مرد پرتغالی عنوان کرد: ما نمی‌توانیم مسیری را پیگیری کنیم که برخی مردم فکر می‌کنند این مسیر آسانی است و بالعکس. چون اشخاصی که دوست دارند همه چیز را آسان ببینند تلاش می‌کنند آرزوهای‌مان را به خطر بیندازند. ما متواضع هستیم و به تمام رقبای‌مان احترام می‌گذاریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.
کی‌روش در پایان گفت: در چنین مسابقاتی اگر در بازی اول‌مان مقابل یمن پیروز نشویم فردایی وجود ندارد. هیچ چیز جز بازی برای ما اهمیت ندارد. وقتی بازی یمن را برنده شویم به بازی ویتنام فکر می‌کنیم و بعد از آن به بازی عراق. می‌خواهیم این نوع از غریزه را در تیم تقویت کنیم تا تمام انرژی‌مان در 90 دقیقه جلوی یمن منفجر شود.

پیش‌بینی ژاوی از فینالیست‌ها و قهرمان جام ملت‌های آسیا
اسطوره آبی‌‌واناری‌ها پیش‌بینی کرد قطر با شکست دادن ژاپن در فینال جام ملت‌‌های آسیا 2019 جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
به نقل از الخلیج، تا آغاز جام ملت‌‌های آسیا 2019 در امارات تنها 4 روز دیگر باقی مانده است. ژاوی هرناندز و اسطوره آبی‌واناری‌ها که چند سالی است در لیگ قطر بازی می‌کند پیش‌بینی کرد 2 تیم قطر و ژاپن به فینال جام ملت‌‌های آسیا راه پیدا کنند و در نهایت قطر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
ژاوی گفت: قطر شانس بالایی برای قهرمانی دارد. اگر بازیکنان این تیم اعتماد به نفس لازم را داشته باشند و به خودباوری رسیده باشند بدون شک جام را به دست می‌آورند. من پیش‌بینی می‌کنم که قطر در دور حذفی عراق را از پیش رو بردارد. این تیم در مرحله بعد با کره‌جنوبی بازی خواهد کرد و این تیم را هم شکست می‌دهد.
او ادامه داد: دیدار قطر و استرالیا در نیمه‌نهایی جذاب خواهد بود و بر این باور هستم که قطر با شکست استرالیا به فینال صعود می‌کند. پیش‌بینی من از حریف قطر در فینال ژاپن است و بر این باور هستم که قطر می‌تواند ژاپن را هم شکست دهد و به قهرمانی برسد.


Page Generated in 0/0048 sec