printlogo


کد خبر: 204252تاریخ: 1397/10/13 00:00
اخبار

طارمی- پرسپولیس بعد از جام ملت‌ها
یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات زمستانی تیم پرسپولیس، مهدی طارمی و بازگشت وی به این تیم است. عملکرد مهدی طارمی در الغرافه در حد انتظار نبوده، لذا احتمال اینکه ملی‌پوش کشورمان از لیست این تیم کنار گذاشته شود، زیاد است. در صورتی که تیم قطری رسما قید طارمی را بزند، پرسپولیس گزینه‌ای جدی برای حضور او است که البته این موضوع منوط به رضایت شخص برانکو است. سرمربی سرخپوشان هنوز در این زمینه نظر قطعی خود را نداده و احتمال اینکه وی در این رابطه نظر نهایی‌اش را بعد از اتمام کار تیم‌ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به باشگاه بدهد زیاد است.

دردسر کانگوروها ستاره هیبرنیان مصدوم شد
مارتین بویل 25 ساله پس از سال‌ها بازی برای هیبرنیان اسکاتلند نتوانست نظر سرمربیان کشورش را جلب کند و در نهایت تصمیم گرفت با توجه به اینکه پدرش متولد سیدنی بود، برای تیم‌ملی استرالیا بازی کند. او سال 2018 سه بار برای کانگوروها به میدان رفت و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم برای جام ملت‌ها محسوب می‌شد اما در نهایت یک مصدومیت بدموقع، بدشانسی این بازیکن را تکمیل کرد. او در بازی دوستانه مقابل عمان از دقیقه 72 به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت اما دچار مصدومیت جزئی شد. بویل روز گذشته MRI گرفت و مشخص شد نمی‌تواند استرالیا را در جام ملت‌ها همراهی کند.
گراهام آرنولد در این باره می‌گوید: «مارتین مدتی دور از میادین خواهد بود. او ناامید است اما چاره‌ای نبود، کار ما با بویل تمام نشده و منتظرش خواهیم بود. الان باید به اسکاتلند برود و تحت درمان باشد. استرالیا برای مقدماتی جام‌جهانی به او نیاز دارد». مارتین بویل نیز گفت: «در این مدت استرالیا بخش مهمی از زندگی من شده بود. خیلی ناراحتم که نمی‌توانم با بچه‌ها به امارات بروم. مجبورم به اسکاتلند بازگردم و به هیبرنیان کمک کنم اما از همان‌جا کار استرالیا در جام ملت‌ها را دنبال می‌کنم و انرژی مثبت می‌فرستم». با خط خوردن بویل حالا گراهام آرنولد باید مهاجم جدیدی را معرفی کند.

صالح‌نیا دستیار فرکی شد
حسین فرکی یکی از دستیاران خود را به پیکان معرفی کرد.
پس از نهایی شدن سرمربیگری حسین فرکی در باشگاه پیکان و بر اساس توافق با مدیرعامل قرار شد طی چند روز آینده فرکی دستیاران خود را به باشگاه معرفی کند. دیروز فرکی طی جلسه‌ای که با محمود شیعی، مدیر عامل پیکان داشت، علی صالح‌نیا را به عنوان مربی بدنساز خود معرفی کرد و پس از نهایی شدن قرارداد با باشگاه، قبل از جلسه تمرین دیروز از سوی حسین فرکی، علی صالح‌نیا رسما به عنوان مربی بدنساز پیکان به بازیکنان معرفی شد.
صالح‌نیا به همراه فرکی با سپاهان عنوان قهرمانی لیگ را در کارنامه دارد.
علی صالح‌نیا سابقه مربیگری در تیم‌های سپاهان، سایپا، استیل‌آذین، داماش گیلان، صبای قم و تیم‌ملی امید فوتسال را دارد.

خواسته کی‌روش از خبرنگاران ایرانی چه بود؟
در حالی که در طول سفر تیم‌ملی به ابوظبی بیشتر بازیکنان خواب بودند، سرمربی تیم‌ملی و دستیارانش درحال آنالیز تاکتیک‌های مسابقات پیش رو بودند. با ورود تیم به فرودگاه، ابتدا کارلوس کی‌روش وارد سالن شد و با خبرنگاران ایرانی حاضر، خوش‌ و بش کوتاهی انجام داد و در ادامه بازیکنان با روحیه خوب و شاد از اتوبوس پیاده شدند تا راهی سالن VIP شوند. با گذشت دقایقی، سرمربی تیم‌ملی میان خبرنگاران آمد تا از طریق نمایندگان رسانه‌های گروهی آخرین پیامش را به مردم ایران برساند، البته او در پایان این گفت‌وگو در صحبت‌های خارج از مصاحبه خطاب به خبرنگاران گفت: «نمی‌خواهم شما از من خوب بنویسید. من فقط از شما انتظار دارم هر آنچه هست را با صداقت تمام برای مخاطبانتان
مخابره کنید».
 


Page Generated in 0/0168 sec