printlogo


کد خبر: 204258تاریخ: 1397/10/13 00:00
اخبار

حذف سؤالات حاشیه‌دار از اپلیکشن «برنده‌باش»
به گفته یکی از تهیه‌کنندگان «برنده باش»، بخشی از سوالات مسابقه با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی و اطلاعات عمومی طراحی می‌شود. به گزارش مهر،  هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «برنده باش» که با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه 3 پخش می‌شود درباره سوالاتی که در این مسابقه طرح می‌شود، گفت: سوالات برنامه ۲ بخش دارد؛ یکی سوالاتی که در برنامه مطرح می‌شود و دیگری سوالات اپلیکیشن برنامه. سوالات برنامه در اتاق فکری که زیر نظر برنامه است، طرح می‌شود که سعی می‌کنیم سوالات را متناسب با اتفاقات و مناسبت‌های کشور ببینیم. تهیه‌کننده «برنده باش» با اشاره به سوالاتی که در اپلیکیشن مسابقه مطرح می‌شود و حاشیه‌هایی که ایجاد می‌کند، عنوان کرد: سوالات اپلیکیشن توسط این گروه طرح نمی‌شود و زیرنظر اسپانسر برنامه، برنامه‌ریزی می‌شود. گاهی سوالاتی در اپلیکیشن طرح می‌شود که مورد اعتراض برخی کاربران قرار می‌گیرد مثلا همان سوالی که در فضای مجازی مطرح شد درباره رنگ مورد علاقه یکی از بازیگران. آن سوال مربوط به اوایل تولید برنامه و از میان سوالات اپلیکیشن بود. به همین دلیل بنده و حمید رحیمی‌نادی به عنوان تهیه‌کننده‌های برنامه در همان ایام نظرات و انتقادها را به اسپانسر برنامه انتقال دادیم و دوستان هم درصدد حذف این نوع سوال‌ها برآمدند و برخی سوالات حاشیه‌دار اپلیکیشن حذف شد.

شبکه ایران کالا  «ایرونی‌جات» را تولید می‌کند
شبکه ایران کالا در حال تولید مسابقه‌ای با نام «ایرونی‌جات» است که با اجرای یک بازیگر به حمایت از کالای ایرانی می‌پردازد. به گزارش «وطن‌امروز»، «ایرونی‌جات» به کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگى سیدحسین هادیان‌فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ٥٠ قسمتى تولید می‌شود. افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک‌ترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند که باعث غافلگیرى آنها خواهد شد. این مسابقه این روزها در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و بناست یک بازیگر اجرای آن را برعهده داشته باشد.


دلیل اصلی انصراف ده‌نمکی  از حضور در فجر چه بود؟
روابط عمومی فیلم سینمایی «زندانی‌ها» نسبت به حواشی منتشر شده درباره فیلم «زندانی‌ها» واکنش نشان داد. به گزارش «وطن امروز»، چندی پیش خبر انصراف فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، توسط بسیاری از رسانه‌های رسمی منتشر شد، خبری که منشأ اصلی آن صفحه مسعود ده‌نمکی در اینستاگرام بود. ده‌نمکی طی مطلبی که در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود، علت انصرافش از جشنواره فیلم فجر را قالب و مضمون فیلم مطرح کرده بود. انصراف فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به گفته روابط عمومی این فیلم، باعث تعبیر غلط چند رسانه شد و طی چند گزارش علت انصراف این فیلم را اختلاف با جشنواره فیلم فجر اعلام کردند. حالا روابط عمومی فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به صورت رسمی اعلام کرده علت اصلی انصراف فیلم «زندانی‌ها» تنها فضا و مضمون این فیلم بوده و قرار است این فیلم بزودی اکران شود. برگزارکنندگان سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر چندین مرتبه از مسعود ده‌نمکی و سازندگان فیلم درخواست کردند در این جشنواره حضور داشته باشد اما تهیه‌کننده و صاحبان فیلم مصلحت را  اکران در نخستین ‌فرصت می‌دانند و برای جشنواره فیلم فجر آرزوی برگزاری یک جشنواره پربار در چهلمین سال انقلاب را دارند.

تعطیلی ۲ روزه جشنواره فیلم فجر در ایام فاطمیه
سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به مدت ۲ روز تعطیل خواهد بود. به گزارش فارس، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره درباره تداخل برگزاری جشنواره با ایام فاطمیه(س) گفت: به همین مناسبت، جشنواره روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن تعطیل خواهد بود.


Page Generated in 0/0066 sec