printlogo


کد خبر: 204269تاریخ: 1397/10/13 00:00
معاون وزیر آموزش‌وپرورش عنوان کرد
ابلاغ طرح «معلم تمام‌‌وقت» توسط رئیس‌جمهور

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: طرح «معلم تمام‌‌وقت» به امضای رئیس‌جمهور رسید و به آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.
به گزارش فارس، علی الهیارترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور اظهار کرد: با مصوبه دولت، بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه اجرایی واگذاری شده است و برای تأمین بیمه شاغلان به اعتبار نیاز داریم که چون از طریق بودجه آموزش‌وپرورش امکان‌پذیر نبود، مقرر شد شرکت بیمه دی از آبان‌ماه خدمت‌رسانی به ایثارگران شاغل را ادامه بدهد و اعتبار آن را سازمان برنامه تأمین کند و سازمان برنامه ابلاغ کرده است که اعتبار بیمه ایثارگران بازنشسته از طریق دستگاه ذی‌ربط که سازمان بازنشستگی است، تأمین شود.
وی با اشاره به بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار کرد: بیمه تکمیلی کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش به دلیل نارضایتی از شکل صندوقی باید تغییر رویکرد می‌داد و به این دلیل رایزنی با ۱۱ شرکت انجام شد و آنچه در حال حاضر ابلاغ‌ شده است بدون محدود کردن خدمات و شوک قیمتی است. پرکاربردترین خدماتی که شناسایی کردیم، همین 2 شکل «الف» و «ب» است که ۹ خدمت بدون سقف در آن گنجانده‌ شده است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: در طرح بیمه محدودیت‌هایی داشتیم که تحلیل هزینه برای شرکت بیمه 1/5 درصد بیشتر سود ندارد و بسیاری از شرکت‌ها به همین دلیل وارد قرارداد با آموزش‌وپرورش نمی‌شوند. الهیارترکمن با بیان اینکه درباره تأمین نیرو نامه‌ای به سازمان امور اداری و استخدامی داده‌ایم، گفت: از سازمان امور اداری و استخدامی پاسخ داده شد که آموزش‌وپرورش مازاد نیروی انسانی دارد و به همین دلیل در گرفتن مجوز برای تأمین نیروی انسانی با چالش روبه‌رو هستیم که باید هرچه زودتر سند جامع نیروی انسانی نهایی شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح معلم تمام‌وقت به امضای رئیس‌جمهور رسیده و به آموزش‌وپرورش ابلاغ‌ شده است که بزودی برای اجرا به ادارات کل استان‌ها نیز ابلاغ خواهد شد و همچنین برای غذای مدارس شبانه‌روزی تأمین اعتبار شده و به‌ حساب مدارس واریز شده است.


Page Generated in 0/0052 sec