printlogo


کد خبر: 204316تاریخ: 1397/10/15 00:00
اخبار

برگزاری دوازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی
مقصر بوی بد تهران مشخص شد!

دوازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز»، در حاشیه چهارمین روز اکران‌های مرکزی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در سینما فلسطین برگزار شد. به گزارش «وطن‌امروز»، دوازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی با اجرای علی زکریایی و با ترانه‌خوانی طنز علی نصیرنژاد درباره نخریدن کالای ایرانی آغاز شد. در ادامه، مهدی کبیری، شاعر طنزپرداز به روی سن حاضر شد و شعر طنزی را با موضوع «آقازاده‌ها» قرائت کرد. در بخش بعدی دوازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی، نوبت به عرفان صادقی، طنزپرداز جوان کرمانی رسید که با حضور روی سن، استندآپ کمدی خود را برای مخاطبان اجرا کرد که با تشویق‌های پی‌درپی آنها همراه بود. بر اساس این گزارش، از نورالدینی، دبیر سیاسی روزنامه «وطن‌امروز» تقدیر شد و او درباره تیترهای جنجالی این روزنامه توضیح داد: «از نظر ما، هدف مذاکرات هسته‌ای انجام یک معامله متوازن نبود، به همین خاطر، روزنامه «وطن‌امروز» نگران مخدوش شدن انگاره‌های اصیل انقلابی شد. در همین راستا اغلب تیترهای روزنامه ما درباره موضوعات هسته‌ای بود». در ادامه این برنامه، امین شفیعی و فرهاد منادعی مناظره طنزی را درباره رها نکردن میز توسط مسؤولان حتی پس از بازنشستگی کردند. محمدحسین مهدویان، شاعر طنزپردازی بود که در این برنامه سروده‌اش را درباره برجام و «امضای کری» قرائت کرد. در بخش بعدی این برنامه، محمدرضا شهبازی، طنزپرداز استندآپ کمدی خود را با موضوع جوانان انقلابی اجرا کرد که مورد استقبال حاضران سالن قرار گرفت. در ادامه این محفل طنز، جوایزی به افرادی که بهترین نام را برای روز اول دی‌ماه، سومین سالروز تیتر تاریخی روزنامه «شرق»، «امضای کری تضمین است»، انتخاب کردند؛ اهدا شد و روز اول دی‌ماه به نام «زرشک» نام‌گذاری شد. در ادامه مهدی پیرهادی، به عنوان میهمان برنامه با علی زکریایی، مجری برنامه مذاکرات طنزی را در باب اتفاقات روز از زبان ابوالقاسم فردوسی انجام دادند و پس از آن علی نصیرنژاد ترانه معروف «من و کاخ سفید، یهویی» را با موضوع برجام و پسابرجام اجرا کرد. بر اساس این گزارش، در پایان دوازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی، از میان حاضران در این برنامه که در مسابقه بهترین جواب طنز درباره سوالی با عنوان «چرا نرخ دلار پایین اومد، قیمت‌ها پایین نیومد؟» شرکت کرده بودند، قرعه‌کشی برگزار شد که یکی از حاضران در سالن به عنوان برگزیده انتخاب شد و یک «کمپوت گلابی» به عنوان جایزه دریافت کرد.

مردم و نظام ترامپ و نتانیاهو را متوقف کردند
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل نوشت: مردم و نظام، ترامپ و نتانیاهو را در جنگ همه‌جانبه اقتصادی و روانی متوقف کردند. به گزارش مهر، حسین امیر‌عبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ایران مقتدر با قدرت در کنار متحدین خود در منطقه ایستاده است و برنامه مدرن توسعه کشور و اقدامات دفاعی خود را دنبال می‌کند». وی ادامه داد: «مردم و نظام،  ترامپ و  نتانیاهو را در جنگ همه‌جانبه اقتصادی و روانی متوقف کردند و در مسیر پیشرفت و توسعه، دنیا را امروز و نه فردا متحیر می‌سازند».

خطوط تولید تجهیزات  پیشرفته الکترونیکی افتتاح شد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترونیک؛ خطوط تولید تجهیزات پیشرفته الکترونیکی و دفاعی را افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی با حضور در شرکت صنایع الکترونیک شیراز وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جدیدترین و پیشرفته‌‌‌‌‌ترین محصولات، سامانه‌ها و تجهیزات الکترونیکی و دفاعی را در حوزه‌‌های رادار، جنگ الکترونیک، الکترونیک هوایی، تجهیزات فرودگاهی و الکترونیک دریایی رونمایی کرد. وی با تقدیر از کارکنان، متخصصان و دانشمندان شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، دستاوردهای نوین الکترونیکی و مخابراتی را مصداق بارز تحقق شعار «ما می‌توانیم» و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: امروز بحمدالله متخصصان ما در بومی‌‌سازی صنعت دفاعی توانسته‌‌اند با تبدیل تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت به حدی از پیشرفت دست یابند که علاوه بر تجهیز نیروهای مسلح کشور در تمام حوزه‌ها، محصولات خود را به تعدادی از کشورهای صاحب تکنولوژی نیز صادر کنند.
 


Page Generated in 0/0053 sec