printlogo


کد خبر: 204382تاریخ: 1397/10/16 00:00
اخبار

وزیر سابق بهداشت: مشکلات ناشی از تفاوت دیدگاه بود
وزیر سابق بهداشت در واکنش به حواشی استعفایش با بیان اینکه مشکلاتی که در وزارت بهداشت با آن مواجه بوده، یک‌روزه و مربوط به بودجه امسال نبود، گفت: جز صحبت‌هایی که در آخرین جلسه شورای ‌معاونان با همکارانم مطرح کردم که توصیه می‌کنم همه آن را بشنوند، هر آنچه منتسب به من منتشر شود، فاقد ارزش و اعتبار است.
سیدحسن هاشمی با اشاره به اظهاراتی که در روزهای گذشته و پس از قبول استعفایش، به وی منتسب شده است، به ایسنا گفت: خوشبختانه هر حرف و نقدی که داشتم، آن را صادقانه در دوران مسؤولیتم با مردم در میان گذاشتم و فکر نمی‌کنم مطلبی باقی مانده باشد که بخواهم در حال‌حاضر آن را مطرح کنم.
وی تاکید کرد: بر این اساس هر نقل‌قولی که از من اعم از کلامی، مکتوب و حتی تصویری که ممکن است تقطیع شده باشد، منتشر شود، مورد تایید نیست.
هاشمی با بیان اینکه به هر حال مشکلاتی که در وزارت بهداشت با آن مواجه بودیم، مشکلات یک‌روزه، یک‌ساله یا مربوط به بودجه امسال نبود، گفت: به اعتقاد من این مشکلات ناشی از نوعی تفاوت دیدگاه و رفتار بود که این تفاوت هم به جنس هر یک از ما و ریشه‌ها، اعتقادات‌، باورها و آرمان‌های‌مان بازخواهد گشت.


مصدومیت 5 دانش‌آموز تهرانی  در تصادف سرویس مدرسه
سخنگوی اورژانس از تصادف سرویس دانش‌آموزان در شهر تهران خبر داد. مجتبی خالدی درباره حادثه تصادف سرویس دانش‌آموزان  به تسنیم گفت: حادثه تصادف سرویس دانش‌آموزان دیروز ساعت 7:38 صبح اتفاق افتاد. وی افزود: در این حادثه یک دستگاه ون و نیسان در محل خزانه بخارایی، خروجی ترمینال جنوب تصادف کرده بودند.
سخنگوی اورژانس بیان کرد: در این حادثه 2 دستگاه آمبولانس اعزام شد و 5 نفر به بیمارستان انتقال یافتند که همه آنان آقا در بازه سنی 13 تا 15 سال هستند و یک نفر با سن 45 سال است که به بیمارستان بهارلو و شهدای هفت‌تیر منتقل شدند.
عیادت مدیرکل آموزش و پرورش تهران
پس از این حادثه عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش‌وپرورش شهر تهران از مصدومان سانحه تصادف سرویس مدرسه در خیابان خزانه تهران عیادت کرد.
مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش شهر تهران هم درباره این حادثه اظهار داشت: متأسفانه خودروی ون سرویس دانش‌آموزان مدرسه اندیشه شاهد صبح دیروز تصادف کرد.
 وی اظهار داشت: در این سانحه، «محمدصادق نجفی» و «علی غفاری» دانش‌آموزان پایه نهم و «علی شایسته» دانش‌آموز پایه هشتم به بیمارستان بهارلو منتقل شدند که شرایط جسمانی آنها مناسب گزارش شده است. ثقفی افزود: ۲ دانش‌آموز دیگر با نام‌های «رضا سجادی» و «مهدی عزیزی» از پایه‌های هشتم و نهم به دلیل شکستگی دست به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند که مرخص شده‌اند.
تحت نظارت سازمان تاکسیرانی نبود
در همین باره، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سرویس مدرسه که صبح دیروز تصادف کرده، مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه را نداشته است.
علیرضا قنادان در پاسخ به این پرسش که آیا سرویس مدرسه که تصادف کرده تحت نظارت سازمان تاکسیرانی بوده است؟ گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده، این سرویس تحت نظارت ما نبوده، همچنین برچسب سرویس مدارس نیز نداشته است، بنابراین مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه را نیز نداشته است. وی گفت: در  نامه‌نگاری‌هایی که با آموزش‌وپرورش انجام داده‌ایم درخواست کردیم تعداد سرویس‌های مدرسه‌ای را که بدون برچسب سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند، معرفی کنند تا نظارت‌های لازم انجام شود.


Page Generated in 0/0140 sec