printlogo


کد خبر: 204396تاریخ: 1397/10/16 00:00
اخبار

بهروز شعیبی از پیش‌تولید «اقیانوس آرام» خبر داد
کارگردان «پرده‌نشین» بعد از مدت‌ها غیبت برای تلویزیون «اقیانوس آرام» را می‌سازد. به گزارش تسنیم، بهروز شعیبی در ارتباط با این مجموعه گفت: نام این سریال «اقیانوس آرام» است که بزودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود. این سریال مستقیماً به خانواده ایرانی- اسلامی می‌پردازد و 100 قسمت تولید خواهد شد. فیلمنامه «اقیانوس آرام» را حسین تراب‌نژاد به پایان رسانده است. این سریال در 3 فصل 30 قسمتی و در بازه‌های زمانی متفاوتی ساخته خواهد شد. فصل یک در بازه زمانی 6 ماه می‌گذرد و فصل 2 نیز اتفاق‌های یک ماه را به تصویر می‌کشد. همچنین نگارش فصل یک این سریال به طور کامل انجام شده است. در «اقیانوس آرام» زندگی شهری نشان داده می‌شود و نوع روابط انسان‌ها با یکدیگر احساس نوستالژی را زنده می‌کند. هر کدام از کاراکترهای این سریال افراد متفاوتی از دیگری هستند، روانشناس سلبریتی، خبرنگار و ... از جمله این شخصیت‌ها هستند که در این سریال بلند به ایفای نقش می‌پردازند.

«تندر» ایرانی در راه چین و آمریکا
تهیه‌کننده انیمیشن «تندر» از فروش ۴۰ قسمت از این مجموعه به کشور چین و نیز مذاکره برای عرضه آن در جنوب آسیا و آمریکا خبر داد. به گزارش مهر، محمدامین همدانی، مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی درباره سریال‌هایی که قرار است با سفارش مرکز صبا از تلویزیون پخش شود، گفت: سریال «تندر» در ۱۰۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود که تاکنون ۴۰ قسمت از آن به تلویزیون تحویل داده شده است. وی افزود: در حال حاضر فصل سوم این سریال در استودیوی صبیان تولید می‌شود که ساخت این سریال به کارگردانی محسن شکرطلب و تهیه‌کنندگی اینجانب است که تا قسمت ۱۰۰ سریال تا حدود 2 سال دیگر به اتمام می‌رسد. همدانی با اشاره به فروش سریال‌های انیمیشنی به کشورهای دیگر بیان کرد: ۴۰ قسمت اول از مجموعه «تندر» به کشور چین فروخته شده است و مذاکرات برای فروش در حوزه جنوب شرق آسیا ادامه دارد. همچنین اگر دوبله سریال انجام شود حوزه سی‌ای‌اس و آمریکا نیز مشتری خرید آن هستند.

«بدون توقف» میزبان محسنی‌اژه‌ای می‌شود
قسمت هفتادم از برنامه تلویزیونی «بدون توقف» با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگو و معاون اول قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، برنامه ترکیبی چالشی «بدون توقف» این بار در گفت‌وگویی صریح و شفاف به موضوع‌ بررسی عملکرد قوه قضائیه می‌پردازد که از یکشنبه ۱۶ دی‌ماه بعد از اخبار ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت. «بدون توقف» به تهیه‌کنندگی رضا غلامحسین‌نژاد و کارگردانی رحیم صادق‌پور، کاری از خانه تولیدات جوان صدا و سیماست و به صورت روزانه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه 3 میهمان خانه‌هاست.

رئالیتی‌شوی جدید سعید ابوطالب کلید خورد
رئالیتی‌شوی «قطعه‌های ناتمام»به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در لوکیشن‌های خارج از کشور کلید خورد. به گزارش «وطن امروز»، ضبط مجموعه «قطعه‌های ناتمام» که برای پخش در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود در خارج از کشور آغاز شده است. بخش‌های خارجی این رئالیتی‌شو که کاری در ابعاد بین‌المللی است با حضور بازیگران شاخص خارجی در کشور‌های ترکیه، آذربایجان، هند، تاجیکستان، ازبکستان و... ضبط و بخش دوم کار نیز همزمان در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان، شیراز، کاشان، تبریز و... در بهمن‌ماه تصویربرداری می‌شود. این رئالیتی‌شو در قالب یک فیلم- مسابقه با حضور بازیگرانی از چند کشور و بازیگران شاخص سینما و تلویزیون ایران همراه است. «قطعه‌های ناتمام» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب یک تجربه جدید در ژانر متفاوت رئالیتی‌شو است که با محتوای هنری و ادبی به کشف و جست‌وجو در تاریخ ادبیات فارسی می‌پردازد و در شب‌های عید نوروز از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.


Page Generated in 0/0064 sec