printlogo


کد خبر: 204401تاریخ: 1397/10/16 00:00
اخبار

سومین سهمیه غیرآسیایی تراکتورسازی
مسؤولان باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنان اصرار به بازگشت لی اروین دارند تا بازیکنی را در خط حمله جذب نکنند.
مسؤولان باشگاه تراکتورسازی بعد از بازگرداندن آنتونی استوکس، حالا در حال مذاکره با لی اروین هستند تا این بازیکن هم به تبریز بازگردد. اروین بعد از ترک تمرینات تراکتورسازی گفته بود به دلیل مشکلات روحی نیاز به استراحت دارد و حالا باشگاه تراکتورسازی خواهان بازگشت این بازیکن است.
در روزهای اخیر خبرهایی در خصوص اضافه شدن یک مهاجم جدید به تراکتورسازی مطرح شد اما اولویت مسؤولان این باشگاه بازگرداندن اروین است. اگر بنا به هر دلیلی بازگشت این بازیکن منتفی شود، تراکتوری‌ها برای جذب سومین سهمیه غیرآسیایی، با چند مهاجم مذاکره خواهند کرد.
مسؤولان باشگاه تراکتورسازی برای تقویت این تیم همچنین اقدام به جذب کوین کنستانت، هافبک پیشین میلان ایتالیا کردند. در شرایط فعلی برخی منتظر رسانه‌ای شدن مبلغ قرارداد کنستانت هستند و باید دید زنوزی و دیگر مسؤولان تراکتورسازی درباره شایعات اخیر که به مبلغ قرارداد کنستانت مربوط می‌شود چه واکنشی نشان خواهند داد. قرار است این بازیکن تا چند روز آینده به تمرینات تراکتورسازی اضافه شود.

جواد نکونام به نساجی بازگشت
جواد نکونام، سرمربی نیم‌فصل نخست نساجی در ادامه فصل نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
به نقل از سایت باشگاه نساجی، فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در این باره گفت: در 10 روز گذشته جلسات بسیار زیادی برای انتخاب سرمربی تیم داشتیم و روی گزینه‌های زیادی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی افزود: با توجه به اینکه برخی گزینه‌های مدنظر ما در تیم‌های دیگر مشغول فعالیت بودند و به‌ لحاظ عرفی و قانونی نمی‌خواستیم عمل خلافی مرتکب شده و با آنها به مذاکره بپردازیم سراغ برخی گزینه‌های بدون تیم رفتیم اما با کمال احترام به همه این عزیزان متوجه شدیم نمی‌توانند خواسته‌های ما را برآورده کنند. صنیعی‌فر ادامه داد: در روزهای آخر هفته گذشته و با توجه به جمیع جهات جلساتی با جواد نکونام، سرمربی نیم فصل اول تیم
برگزار شد و هم مالکان و اعضای هیات مدیره و هم ایشان نقطه نظرات خود را بیان کردند و پس از چند جلسه به نکات مشترکی دست یافتیم و طرفین تعهدات لازم برای ادامه همکاری را به یکدیگر دادند و قرار شد نکونام یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران فعالیت خود را از سر بگیرد. مالک باشگاه نساجی مازندران درباره مدیرعامل باشگاه گفت: ان‌شاءالله تا چند روز آینده هیات مدیره باشگاه در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه هم تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

علی پروین: به قهرمانی تیم‌ملی امید دارم
کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال گفت: با شرایطی که تیم‌ملی در حال حاضر دارد، امید زیادی به قهرمانی این تیم داریم.
علی پروین در خصوص شرایط تیم‌ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تیم‌ملی کشورمان اردوی تدارکاتی مناسبی داشته و توانسته با حضور 8 ساله‌ کی‌روش به شرایط خوبی برسد. وی تأکید کرد: اگر چه بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم ولی خوشبختانه با توجه به آمادگی بالایی که بازیکنان داخلی و شاغل در اروپا دارند، مطمئن هستم این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. کاپیتان سابق تیم‌ملی افزود: به تیم‌ملی امید زیادی دارم و فکر می‌کنم بتوانیم بعد از ۴۳ سال به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست پیدا کنیم. پروین در پاسخ به این پرسش که انتظارات مردم از این تیم‌ملی بسیار بالا رفته، گفت: باید به مردم حق بدهیم، آنها سال‌هاست منتظر قهرمانی تیم‌ملی کشورشان در جام ملت‌های آسیا هستند و با شرایطی که تیم‌ملی کشورمان در این روزها دارد، مطمئناً این انتظار بیهوده نیست. امیدوارم بتوانیم پس از سال‌ها، جام را بالای سر ببریم.


Page Generated in 0/0067 sec