printlogo


کد خبر: 204463تاریخ: 1397/10/17 00:00
اخبار

پایان زودهنگام اجرای موفق «پیام دهکردی» در «شب تئاتر»
«پیام دهکردی» مجری برنامه «شب تئاتر» شبکه 4 سیما از اجرای این برنامه خداحافظی کرد تا موفق‌ترین برنامه تئاتری سال‌های اخیر خیلی زود به کار خود پایان دهد. به گزارش «وطن امروز»، در شرایطی که برنامه «شب تئاتر» با اجرای پیام دهکردی و سردبیری محراب محمدزاده با حفظ رویکرد انتقادی خود نسبت به فضای تئاتر کشور توانسته بود بخوبی در میان اهالی تئاتر جای خود را باز کند و به یکی از برنامه‌های جریان‌ساز تاریخ تلویزیون در حوزه تئاتر و مسائل مرتبط با آن تبدیل شود، به یک‌باره در تیم تولید و اجرای خود دستخوش تغییر شده است. برنامه‌ای که از همان قسمت‌های اول با اعتراض به تئاتر لاکچری تبدیل به برنامه‌ای پربحث و پربازخورد شد و به نظر می‌رسد این تغییر در تیم تولید آن و خداحافظی پیام دهکردی و محراب محمدزاده از شب تئاتر نشانه علاقه مدیران رسانه ملی به بازگشت این برنامه به مسیر برنامه‌های تئاتری پیشین رسانه ملی باشد. برنامه‌هایی که بیشتر سعی در جلب نظر گروه محدودی از اهالی و محافل تئاتر کشور دارند!


چاپ نودویکم «دختر شینا» در بازار کتاب
کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم‌خیر محمدی‌کنعان از زندگی مشترک با همسر شهیدش، حاج‌ ستار ابراهیمی‌هژیر همچنان با استقبال مخاطبان روبه‌رو است به طوری که این روزها چاپ نود و یکم آن روانه بازار کتاب شده است. به گزارش فارس، کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم‌خیر محمدی‌کنعان از زندگی مشترک با همسر شهیدش، حاج‌ستار ابراهیمی‌هژیر همچنان با استقبال مخاطبان روبه‌رو است به طوری که این روزها چاپ هشتادوهشتم آن روانه بازار کتاب شده است. بهناز ضرابی‌زاده از دل خاطرات قدم‌خیر محمدی‌کنعان از همسر شهیدش، حاج ستار ابراهیمی‌هژیر کتابی نگاشت با عنوان دختر شینا که مورد تحسین خاص و عام قرار گرفته است. دختر شینا روایت زندگی دختری است که پدر و مادرش به خاطر حفظ اعتقادات‌شان او را به کلاس‌های مختلط مدارس قبل از انقلاب نفرستادند. دختری که چون مدرسه نرفت، بی‌سواد بود اما باور و ایمان باثباتی داشت. دختری که آنقدر می‌ایستد، می‌افتد و دوباره برمی‌خیزد تا جنگ را تحقیر کند و به همه نشان دهد که جهاد واقعی زن، تلاش در جهت تربیت درست فرزندان و حمایت از همسر در راه مبارزه با دشمنان دین و کشورش است. دختر شینا در ۱۹ فصل روایت شده است که از دوران کودکی قدم‌خیر آغاز می‌شود؛ از زمانی که نامش را به خاطر قدم خوشی که داشت «قدم‌خیر» گذاشتند تا زمانی که حماسه زندگی‌اش را در پشت جبهه‌ها رقم زد و نامش به عنوان همسر شهید حاج‌ستار ابراهیمی‌هژیر در تاریخ این کشور ماندگار شد.


«آکوامن» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ DC شد
«آکوامن» بعد از کسب 4/12 میلیون دلار در ۷۹ بازار بین‌المللی در روز جمعه به رقم فروش 3/649 میلیون دلار در آن سوی مرزها دست یافت و بدین ترتیب به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ DC تبدیل شد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» سال جدید میلادی را نیز با صدرنشینی در گیشه داخلی آمریکا آغاز کرده و برآورد می‌شود فروش پایان هفته‌اش در گیشه داخلی آمریکا به ۳۰ میلیون و 500 هزار دلار برسد و برای سومین هفته پیاپی در راس گیشه قرار بگیرد. اما اتفاق مهم برای این فیلم ماجراجویانه با شرکت جیسون ماموا زمانی رقم خورد که فیلم بعد از کسب 4/12 میلیون دلار در ۷۹ بازار بین‌المللی در روز جمعه به رقم فروش 3/649 میلیون دلار در آن سوی مرزها دست یافت و بدین ترتیب به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی DC (دنیای سینمایی DC به مجموعه فیلم‌‌های ابرقهرمانی آمریکایی که در یک دنیای مشترک واقع شده‌‌اند و بر اساس شخصیت‌های دی‌سی کامیکس ساخته شده‌اند، گفته می‌شود) در بازارهای بین‌المللی تبدیل شد. این رکورد پیش از این از آن «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ساخته کریستوفر نولان بود.


Page Generated in 0/0369 sec