printlogo


کد خبر: 204509تاریخ: 1397/10/18 00:00
اخبار

اعتراض روایت فتح به حضور شبه‌هنرمند صهیونیستی در تهران
انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به حضور «یوسی لمل» شبه‌هنرمند صهیونیستی‌تبار در نمایشگاه بین‌المللی پوستر «به رنگ حیات» اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی حواشی ایجادشده درباره نمایش اثری از یک شبه‌هنرمند صهیونیستی در نمایشگاه بین‌المللی پوستر «به رنگ حیات» که با حضور هنرمندان بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان در تهران در حال برگزاری است و نیز اظهارات مدیر اجرایی نمایشگاه درباره نمایش اثر شبه‌هنرمند مذکور در این نمایشگاه، بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از بیانیه آمده است: «سخنان سراسر کذب و غیرواقع مدیر اجرایی این نمایشگاه مایه تعجب و حیرت همگان گردید. ایشان برگزاری نمایشگاه این عنصر رژیم صهیونیستی را توسط «روایت فتح» در سال آینده محتمل دانسته است! و حواشی ایجادشده درباره حضور وی را غرض‌ورزی حزبی دانسته است که خوشبختانه با مدیریت ایشان قبل از شروع جنجال‌ها پیشگیری شد! ذکر این نکته برای ایشان و دوستان‌شان خالی از لطف نیست که اولا ایشان ارتباط این مدعو اسرائیلی خود با بنیاد فرهنگی روایت فتح را از چه طریقی محاسبه و استنتاج کرده است و ثانیا ‌ای‌کاش اقدامات پیشگیری و عدم حضور وی را پیش از دعوت نامبرده نیز انجام می‌دادند تا مجبور به جمع‌آوری آثار ایشان و حذف نام وی نگردند. عنوان ماندگار «روایت فتح» که نمادی از روایت حماسه‌‌های دلیرترین فرزندان این مرز و بوم بوده و هست، چیزی نیست که با این لجن‌پراکنی‌ها خدشه‌دار و مکدر شود. نصیحت ما به دوستانی که در این‌باره اظهار می‌نمایند این است که ابتدا به ساکن ارتباط ظرف و مظروف را برای خود و مخاطبان‌شان معین کنند سپس برای فرار رو به جلو از اعتبار نهاد ارزشمندی همچون «روایت فتح» ناشیانه سوءاستفاده کنند».


مصلای امام میزبان احتمالی نمایشگاه کتاب
مصلای امام خمینی(ره) به احتمال قوی مکان سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود. به گزارش فارس،  مساحت بسیار،‌ فضای گسترده و از همه مهم‌تر امکان داشتن بخش‌های مسقف زیاد این فرصت را مجددا به مصلای امام خمینی می‌دهد تا بار دیگر میزبان این پروژه فرهنگی باشد. روز یکشنبه مسؤولان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، مجری اصلی برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدیدی از مصلا داشته و با مسؤولان آن به گفت‌وگو پرداختند. قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در این رابطه اظهار داشت: روز چهارشنبه نتیجه قطعی درباره مکان نمایشگاه بن‌المللی کتاب تهران اعلام خواهد شد. جلسه یکشنبه با مسؤولان مصلای امام خمینی بسیار همدلانه بود و موارد متعددی بررسی شد. وی با بیان اینکه متولیان مصلای امام خمینی هم پیرامون آماده‌‌سازی مصلا تا اردیبهشت‌ماه قول مساعد داده‌اند، بیان داشت: روز چهارشنبه هفته جاری قطعا هم مکان نمایشگاه و هم کمیته‌های مرتبط با آن مشخص خواهد شد.


کارگردان مینو  «میم کاف» را می‌سازد
مجموعه کمدی «میم کاف» به کارگردانی امیرحسین پوروزیری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه این روزها در حال نگارش است. به گزارش مهر، امیرمهدی پوروزیری، نویسنده و کارگردان «میم کاف» که این شب‌ها سریال «مینو» را روی آنتن شبکه یک دارد، درباره سریال جدید خود گفت: همزمان با پخش «مینو» مشغول نگارش «میم کاف» به همراه ۲ نویسنده جوان محسن ملکی و حسین حقیقی به سفارش سیما فیلم هستیم. وی درباره زمان پخش «میم کاف» بیان کرد: ابتدا قصد داشتیم کار را برای پخش در ایام نوروز آماده کنیم اما تاکنون تنها ۱۰ قسمت از کار نگارش شده است و پیش‌تولید کار را از اسفند آغاز می‌کنیم. تلاش می‌کنیم این مجموعه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های تلویزیون آماده شود.


Page Generated in 0/0066 sec