printlogo


کد خبر: 204534تاریخ: 1397/10/18 00:00
اخبار

تساوی بدون گل فلسطین و سوریه
فلسطین و سوریه به تساوی بدون گل در جام ملت های آسیا 2019 رضایت دادند. 2 تیم فلسطین و سوریه از دور اول مرحله گروهی گروه B جام ملت‌‌های آسیا به مصاف هم رفتند که نتیجه‌‌‌‌اش تساوی بدون گل بود. در نیمه اول سوریه مطابق انتظار توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات زیادی سمت دروازه فلسطین طراحی کرد. مهم‌‌‌‌‌ترین صحنه این دیدار در نیمه اول ضربه سر عمر خربین و سیو زیبای سنگربان فلسطین در دقیقه 26 بود. نیمه اول با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید. در نیمه دوم همانند نیمه اول این دیدار فلسطین حرفی برای گفتن نداشت و با اخراج محمد صالح در دقیقه 69، به لاک دفاعی فرو رفت اما بازیکنان سوری با بی‌دقتی فرصت‌‌های خود را یکی پس از دیگری از دست دادند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شوک بزرگ به تیم‌ملی فوتبال عربستان
یکی از کلیدی‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان عربستان به‌خاطر آسیب‌دیدگی جام ملت‌‌های آسیا را از دست داد.‌ به نقل از اسپورت، تیم‌ملی فوتبال عربستان با ترکیبی جوان و کم‌تجربه به جام ملت‌‌های آسیا آمده است. عربستان در نخستین دیدار خود به مصاف کره‌شمالی خواهد رفت. خبر بد برای هواداران فوتبال در عربستان اینکه سرمربی این تیم مجبور شد سلمان الفرج، بازیکن تاثیرگذار و کلیدی خود را به خاطر تشدید آسیب‌دیدگی در تمرینات خط بزند و نوح الموسی را به جای او فرا بخواند. سلمان الفرج، هافبک الهلال قلب تپنده عربستان در میانه میدان بود و بدون شک غیبت او در جام ملت‌‌های آسیا بدترین خبر برای هواداران فوتبال سعودی و همچنین سرمربی تیم است. این تنها خبر نگران‌کننده در اردوی عربستان نیست، چرا که عبدالله الخیبری، دیگر بازیکن تاثیرگذار سعودی‌ها هم با آسیب‌دیدگی مواجه شده و به احتمال خیلی زیاد دیدار نخست را
 از دست بدهد.

پیروزی دشوار شاگردان لیپی در نخستین گام
تیم‌ملی فوتبال چین موفق شد با برتری ۲ بر یک برابر قرقیزستان، جام ملت‌های آسیا را با برد شروع کند. تیم‌های ملی فوتبال چین و قرقیزستان در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا از گروه سوم در ورزشگاه العین امارات به مصاف هم رفتند که در نهایت چین موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. در این مسابقه ابتدا قرقیزستان با گل ایسرائیلوف در دقیقه ۴۲ از چین پیش افتاد و با برتری، نیمه اول را تمام کرد اما این تیم چین بود که در نیمه دوم بازی باخته را با برد عوض کرد. پاول ماتیاش، دروازه‌بان قرقیزستان در دقیقه ۵۱ به اشتباه توپ را وارد دروازه تیم خودی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۷۸ هم یودابائو که در نیمه نخست به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه رفته بود، روی غفلت مدافعان قرقیزستان گل دوم را برای چین به ثمر رساند تا چینی‌ها در نخستین گام صاحب 3 امتیاز شوند.

پیروزی خفیف کره‌جنوبی مقابل  فیلیپین
تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا فیلیپین را شکست داد. تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی در نخستین دیدار خود در جام ملت‌‌های آسیا در ورزشگاه آل‌مکتوم شهر دوبی به مصاف فیلیپین رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد. «اوی جو هوانگ» در دقیقه ۶۷ برای کره‌جنوبی گلزنی کرد و زمینه‌ساز کسب 3 امتیاز برای کره‌ای‌ها شد. کره‌جنوبی در شرایطی در این مسابقه به پیروزی رسید که فیلیپین در نیمه دوم روی ضدحملات صاحب 3-2 موقعیت خوب شد و حتی می‌توانست دروازه کره‌جنوبی را باز کند. در دیگر بازی این گروه تیم چین توانست با نتیجه ۲ بر یک مقابل قرقیزستان به پیروزی برسد. به این ترتیب چین با 3 امتیاز و با گل زده بیشتر در صدر جدول گروه سوم و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفت.
 


Page Generated in 0/0265 sec