printlogo


کد خبر: 204556تاریخ: 1397/10/19 00:00
اخبار

تقدیر از 40 سال مجاهدت  آیت‌الله جنتی
در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، به پاس ۴۰ سال مجاهدت و نگهبانی آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان از وی تجلیل شد. به گزارش سپاه‌نیوز، همزمان با برگزاری همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از فرماندهان، مسؤولان و پاسداران حریم ولایت در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، به پاس ۴۰ سال مجاهدت و نگهبانی آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، با اهدای لوح سپاس از سوی سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، از این عالم انقلابی و مجاهد تجلیل شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در این آیین از آیت‌الله جنتی به عنوان برجسته‌ترین چهره ولایت‌مداری و بارزترین مصداق استقامت فکری، عملی و دارای روحیه جهادی و انقلابی نام برد.

عده‌ای هنوز به دنبال  توافق با غرب هستند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز فشار زیادی به مردم وارد شده ولی عده‌ای هنوز به دنبال توافق با غرب هستند. به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن رضایی در دومین همایش راویان دفاع‌مقدس با اشاره به شرایط کنونی کشور و قیاس آن با مقطع دفاع‌مقدس گفت: سیاست امروز ترامپ شبیه حرکت صدام پس از پذیرش قطعنامه است، آن زمان همین کسانی که برجام را امضا کردند، قطعنامه را تایید کردند ولی صدام باز حمله کرد و تا ۳۰ کیلومتری کرمانشاه آمد. حال اگر در همان برهه زمانی پیروز می‌شد، قطعنامه را قبول نمی‌کرد. وی با بیان اینکه امروز فشار زیادی به مردم وارد شده ولی عده‌ای هنوز به دنبال توافق با غرب هستند، اظهار داشت: ترامپ می‌گوید باید دوباره برجام را بنویسید، اگر صدام هم بعد از قطعنامه پیروز می‌شد، درخواست قطعنامه جدید می‌کرد.

مشکلات اقتصادی کشور  حاصل مدیریت غرب‌زدگان است
نماینده مردم تبریز در مجلس مشکلات اقتصادی کشور را حاصل عملکرد غربگرایان دانست که مسیر اقتصادی کشور را منحرف و مردم را دچار مشکلات جدی کردند. محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به اینکه مشکلات کشور ناشی از تفکر و روحیه غربگرایی است، اظهار داشت: ما مخالف پیشرفت و توسعه کشور نیستیم بلکه می‌توان از نقاط مثبت کشورهای خارجی در عرصه‌‌های مختلف استفاده کرد اما چیزی که برای کشور مشکل‌ساز می‌شود، روحیه وابستگی به غرب است. وی با بیان اینکه برخی این تصور را دارند که راه برون‌رفت از مشکلات کشور از غرب عبور می‌کند، ابراز داشت: برخی مرعوب غرب و مظاهر غربی شدند و چشم خود را به روی ظرفیت‌ها و توانمندی‌‌های داخلی بسته‌‌‌‌اند، غافل از اینکه مشکلات کشور تنها با نگاه به درون و تکیه به استعداد جوان‌ها و به‌کار‌‌‌گیری تمام ظرفیت‌‌های موجود داخل برطرف خواهد شد. نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی استفاده از تجربیات کشورهای دنیا را امری منطقی و معقول دانست و گفت: هیچکس خواهان قطع ارتباط با دیگر کشورها نیست، بلکه می‌توان از پیشرفت‌‌های کشورها استفاده کرد اما نباید به بهانه پیشرفت و توسعه کشور، تسلیم زیاده‌خواهی کشورهای سلطه‌طلب شد. وی با بیان اینکه وابستگی به کشورهای غربی همیشه باعث عقب‌ماندگی کشور در عرصه‌‌های مختلف بوده است، اظهار کرد: در طول تاریخ، کشور ما از وابستگی به غرب خسارت فراوانی دیده است و اگر بنا باشد کشور همانند گذشته به غرب وابستگی پیدا کند، تاریخ تکرار خواهد شد. سعیدی مشکلات اقتصادی جامعه را ناشی از تفکر غرب‌زده عنوان کرد و گفت: مشکلات و چالش‌‌های اقتصادی کشور حاصل عملکرد مسؤولانی با تفکر غرب‌زده است که مسیر اقتصادی کشور را منحرف و مردم جامعه را دچار مشکلات جدی کردند.
 


Page Generated in 0/0065 sec