printlogo


کد خبر: 204566تاریخ: 1397/10/19 00:00
آوای شهر

فرمانده انتظامی شرق تهران تشریح کرد
سرقت از لوله‌های نفت  پالایشگاه شهرری
فرمانده انتظامی شرق تهران از بازداشت متهمی خبر داد که 4 ماه از خط لوله اصلی پالایشگاه نفتی شهرری سرقت می‌کرد. به‌گزارش تسنیم، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام خبر بازداشت سارق فرآورده‌های نفتی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع از فعالیت مخفیانه فردی در زمینه قاچاق سوخت در یک زمین محصور شده با دیوار، واقع در روستای گلزار از توابع شهرستان پاکدشت، بررسی دقیق موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت. سردار ناظری گفت: بارگیری مقادیر زیادی سوخت از این محل قابل تأمل بود که مأموران با هماهنگی مقام قضایی و حضور کارشناسان شرکت نفت، در بازرسی از محل متوجه قاچاق سوخت شدند. وی افزود: در بازرسی از این مکان، یک تونل تقریباً 70 متری کشف شد که به لوله اصلی انتقال فرآورده‌های نفتی حفر شده از پالایشگاه نفتی شهرری به سمت استان مازندران متصل بود. ناظری با اشاره به شگردهای خاص و تخصصی متهم با نصب فلکه 450 اینچی در مسیر این خط لوله و سرقت و قاچاق گازوئیل و سایر فرآورده‌های نفتی،گفت: این خط لوله بنابر نیاز استان مقصد در هر مقطعی سوخت مورد نیاز از قبیل نفت، گازوئیل و سایر سوخت‌ها را پمپاژ می‌کرد. فرمانده انتظامی شرق تهران خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به همدستی با 2 نفر دیگر در سرقت از منابع ملی اعتراف کرد و گفت که بیش از 4 ماه این فعالیت مجرمانه را انجام داده است.

جزئیات پرونده آزار و اذیت  دختر سیرجانی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان درباره جزئیات خبر آزار و اذیت دختر جوان در این شهرستان گفت: به‌رغم رضایت دختر جوان، متهم اصلی در زندان به‌سر می‌برد. به گزارش «وطن امروز»، محسن نیک‌ورز بیان کرد: خانم جوان بزه‌دیده که متولد 1381، سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران است در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت کرده اما مادر این دختر جوان از هر 2 متهم شکایت دارد و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است. دادستان سیرجان بیان کرد: متهم اصلی پرونده با حیله و نیرنگ و به قصد انتقام، دختر بزه‌دیده را ترغیب می‌کند که به سیرجان سفر کند و این دختر جوان نیز به همراه مادرش و به بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند. این مقام قضایی با اشاره به اینکه پدر دختر بزه‌دیده فوت کرده است، ادامه داد: این دختر پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان می‌کنند و سپس متهم ردیف اول کلیپ ضبط‌شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک می‌گذارد. وی عنوان کرد: هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضایی، متهم اصلی همراه با فردی که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. وی اعلام کرد: در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب «امیر.ک» روانه زندان و «(محمد.ی» با قرار بازداشت موقت در زمان حاضر در بازداشت است.

برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورا
رئیس بسیج جامعه زنان از برگزاری همایش «پیام‌آوران عاشورا» با حضور بیش از ۲ هزار نفر از دوستداران اهل بیت خبر داد. مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با فارس از برگزاری یک ویژه‌برنامه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به منظور بزرگداشت مقام حضرت زینب(س) به عنوان الگوی زن مسلمان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه با عنوان پیام‌آوران عاشورا با هدف تبیین جایگاه و نقش زن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و با تأسی از حضرت زینب(س) در مسیر ایستادگی و مقاومت برگزار می‌شود. رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: ارتقای ظرفیت و مقاومت جامعه به منظور بیرون‌رفت از شرایط کنونی با معرفی شخصیت حضرت
زینب (س) ممکن خواهد شد. وی با اشاره به اینکه این برنامه صبح پنجشنبه (20 دی) ساعت 9 صبح در حسینیه شهدای بسیج برگزار می‌شود، گفت: بیش از 2 هزار نفر از مشتاقان اهل بیت در این ویژه‌برنامه شرکت خواهند داشت.


Page Generated in 0/0395 sec