printlogo


کد خبر: 204591تاریخ: 1397/10/19 00:00
اخبار

مصر میزبان جام ملت‌های فوتبال آفریقا شد
کشور مصر رسما به عنوان میزبان جام ملت‌های آفریقا در سال 2019 انتخاب شد. فدراسیون فوتبال مصر در توئیتر خود اعلام کرد میزبانی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۱۹ به این کشور رسیده است. آفریقای جنوبی رقیب مصر برای گرفتن میزبانی بود. در انتخاباتی که برگزار شد، مصر موفق شد ۱۶ رای به دست بیاورد و آفریقای جنوبی صاحب یک رای شد. پیش از این قرار بود کامرون میزبان جام ملت‌های آفریقا باشد که به دلیل عدم آمادگی این کشور، میزبانی از کامرون گرفته شد.

جدایی نیومایر و گرو   ۵ میلیارد آب خورد
برای دومین بار در این فصل از رقابت‌ها، مشخص شد استقلال درگیر مشکلات مالی است.پیکان انتقادات به سمت اسپانسر مشترک 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس رفت و گفته شد این اسپانسر در پرداخت مبلغ به استقلال و پرسپولیس تفاوت قائل می‌شود. در همین راستا، اکبر ملکی، عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه استقلال که در جریان امضای قرارداد اسپانسری است در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این شایعات اظهار کرد: اینکه اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس در میزان پرداختی به این 2 باشگاه تفاوت می‌گذارد، کذب محض است. این اسپانسر به هر اندازه‌ای که قرار بوده به 2 باشگاه پرداخت کند، پرداخت کرده است. حتی آنها بیشتر از مبلغی که مقرر بوده به استقلال پرداختی داشتند. او افزود: امسال قرار است استقلال ۵۰ میلیارد از اسپانسر دریافت کند که این ۵۰ میلیارد در ۶ قسط به باشگاه پرداخت می‌شود. اسپانسر قرار است در سال ۹۷ در ماه‌های شهریور، آذر و اسفند و در سال ۹۸ در ماه‌‌های اردیبهشت، تیر و اگر اشتباه نکنم مرداد، به استقلال پرداختی داشته باشد. ملکی در پاسخ به این سوال که اگر اسپانسر بموقع پول پرداخت می‌کند، چرا بازیکنان در دوره حضور او به پرداختی کم باشگاه معترض بودند، توضیح داد: این طور نیست. بازیکنان 2 روز زودتر یا 2 روز دیرتر پول‌شان را دریافت می‌کنند و مشکلی نیست. قرارداد اسپانسر، پارسال بسته شد و به قراردادش هم عمل کرده است. امسال هم اسپانسر تعهد ۵۰ میلیاردی داده که تاکنون بیشتر از چیزی که تاکنون باید پرداخت می‌کرد، پرداخت کرده است. او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود سررسیدهای پرداخت در تاریخ‌هایی تنظیم می‌شد که باشگاه نیاز بیشتری به پول دارد، اظهار کرد: برای باشگاه فرقی نمی‌کند در چه تاریخی دریافت کند. باید در باشگاه مدیریت مالی وجود داشته باشد و فرقی نمی‌کند استقلال برج ۹ پول بگیرد یا برج ۱۰. از طرف دیگر جدایی نیومایر و گرو ۵ میلیارد تومان برای استقلال آب خورد. آنها مجانی از استقلال جدا نشدند. یکی از دلایلی که الان استقلال در برگزاری اردو دچار مشکل شده همین موضوع است.

کروز: مغرور نمی‌شویم
مربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالیم بعد از بازی با یمن بازیکن مصدوم نداریم. به گزارش مهر، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) تیم‌ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به برد ایران مقابل یمن گفت: خوشحالیم بعد از بازی مصدوم نداریم. برای همین 2 گروه بازیکن داریم. یکسری از بازیکنان که در ترکیب اصلی بودند ریکاوری و یکسری هم تمرینات آماده‌سازی را پیگیری می‌کنند. برد مقابل یمن با ۵ گل نتیجه خوبی است ولی تمرکزمان روی بازی با ویتنام است. وی درباره احتمال مغرور شدن بازیکنان تیم‌ملی بعد از این برد، تصریح کرد: خیر، اینطور نمی‌شود. از بازیکنان شناخت کامل داریم. آنها این تفکرات را ندارند. بازی بعدی با ویتنام سخت است. ویتنام تیم خوبی است و بازی‌هایش را دیده‌ایم. با تمرکز به راه‌مان ادامه می‌دهیم. مربی تیم‌ملی فوتبال درباره توجه رسانه‌های جهان به تیم‌ملی و شانس قهرمانی در جام ملت‌ها، یادآور شد: در حال حاضر خیلی زود است که راجع به قهرمانی صحبت کنیم. نمی‌توانید یک خانه را از سقف بسازید. باید ستون‌ها و فونداسیون‌ها را بگذارید که این ستون‌ها و فونداسیون بازی‌های مرحله گروهی است. ما به بازی‌های پیش رو فکر و تلاش می‌کنیم خانه محکمی برای مردم ایران بنا کنیم. کروز درباره استرس بعضی بازیکنان و عدم دقت در پاس‌های آخر، گفت: سوال شما را با لبخند پاسخ می‌دهم. تصور کنید وقتی ۵ بر صفر برنده هستید اگر دقیق‌تر بودید چه اتفاقی می‌افتاد. البته می‌دانیم ضعف‌هایی هم داریم. داریم روی نقاطی که باید پیشرفت داشته باشیم، کار می‌کنیم. وی درباره گلزنی از روی ضربات ایستگاهی اظهار کرد: مثل تمام تیم‌های ملی دیگر، ضربات ایستگاهی برای ما مهم است و روی آن کار کرده‌ایم. مربی تیم‌ملی همچنین درباره اینکه دروازه‌بان و خط دفاعی ایران مقابل یمن محک جدی نخوردند، گفت: برای تمام شرایط آماده‌ایم. می‌دانیم نوع بازی‌ها با جام‌جهانی فرق دارد ولی برای هر دو خط دفاع و دروازه هم آماده هستیم.


Page Generated in 0/0079 sec