printlogo


کد خبر: 204620تاریخ: 1397/10/20 00:00
اعتصاب‌کنندگان به تمرین بازگشتند
روز شیرین با فرهاد

زهره فلاح‌زاده: استقلال این روزها حال و روز خوشی ندارد و هر اتفاق بدی که یک هوادار می‌تواند با آن امیدش را برای قهرمان شدن تیمش از دست دهد، استقلال آن را یکجا رو می‌کند. یکی از بدترین خبرهایی که آبی‌ها در تعطیلات طولانی نیم‌فصل با آن روبه‌رو شدند، اعتصاب بازیکنان‌شان بود؛ اعتصابی که اردوی آمادگی در قطر را در 2 نوبت لغو کرد. واقعیت امر این است که استقلالی‌ها از اسپانسر مالی خود مبلغی را زودتر از زمان پرداخت گرفته و خرجش کرده بودند، حالا هم دست‌شان در حنا مانده و آهی در بساط ندارند اما نکته قابل تأمل ماجرا اینجاست که به گفته سرپرست باشگاه از ترانسفر کردن مامه تیام و سیدمجید حسینی، 2 بازیکن فصل گذشته خود مبلغ قابل توجهی به خزانه باشگاه واریز شده و حتی بیشترین سهم درآمدی یک باشگاه ایرانی از جام‌جهانی روسیه را استقلال داشته، حالا چطور مشکلات مالی گریبانگیر این باشگاه شده است؟ مشکلاتی که ابتدا تمرینات نیم‌فصل و سپس اعتصاب بازیکنان و اردوی قطر را لغو می‌کند.
پست مشترک اعتصاب‌گران و بازگشت به تمرین
بر کسی پوشیده نیست که فضای مجازی در این سال‌های اخیر برای فوتبالیست‌های ایرانی مهم‌ترین محل برای خودنمایی شده است؛ محلی که بازیکن شاکی با درج کردن خبر قهر و آشتی‌‌‌‌اش، خبر پیوستن به تیم جدید یا خداحافظی از تیم سابق خود و کلی حواشی‌ای را که برای خود و تیمش ایجاد می‌‌کند منتشر می‌کند. حالا هم بازیکنان استقلال پس از چند روز اعتصاب در فضای مجازی با گذاشتن پستی مشترک و نوشته احساسی خبر از بازگشت به تمرینات پس از اعتصاب چنده روزه دادند؛ نوشته‌ای که احساسات هوادار را جریحه‌دار و خود را مبرا از هرگونه اشتباهی کند! پولی که به حساب بازیکنی ریخته نشد و تنها با اعتصاب چند روزه و هماهنگ شده تمرینات لغو شده بود، حالا با دیرتر آماده شدن تیم، ممکن است شرایط همانی شود که در ابتدای فصل استقلال با آن روبه‌رو بود.
اولین تمرین با مجیدی
اولین تمرین استقلال برای نیم‌فصل دوم سرانجام روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه پشت درهای بسته آغاز شد و فرهاد مجیدی، بازیکن محبوب و سابق استقلال که به عنوان دستیار به کادر فنی وینفرد شفر اضافه شده بود، در نخستین تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.
استقلال که این روزها با کلی حواشی روبه‌رو است، باید دید در ادامه راه می‌تواند مشکلات عدیده خود را پشت سر بگذارد و لبخند روی لب‌های هواداران نگرانش بیاورد یا خیر؟!
 


Page Generated in 0/0068 sec