printlogo


کد خبر: 204632تاریخ: 1397/10/20 00:00
اخبار

2 خبر از جشنواره فیلم عمار
از تعیین زمان اختتامیه  تا ترکیب هیأت داوران
اختتامیه نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» امروز پنجشنبه ۲۰ دی برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، در آیین اختتامیه این جشنواره، برگزیدگان بخش‌های داستانی و مستند در موضوعات جنگ نرم و جبهه فرهنگی، بیداری اسلامی و اربعین، ملت قهرمان، جنگ اقتصادی، مدافعان حرم، نقد درون‌گفتمانی و تاریخ سیاسی، معرفی و از آنها قدردانی می‌شود. پاسداشت سیروس مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» نیز از دیگر برنامه‌‌های اختتامیه است. آیین اختتامیه نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» امروز ساعت ۱۸ در محل سینما فلسطین برگزار می‌شود. خبر دوم از این جشنواره اینکه دبیرخانه نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» اسامی هیات داوران ۲ بخش از جشنواره را اعلام کرد. بر این اساس در بخش فیلم‌های «داستانی» ابوالقاسم طالبی، هوشنگ توکلی، محمد کاسبی، ابراهیم فیاض و مجید زین‌العابدین و در بخش مستندهای «تاریخ سیاسی»، مهدی نصیری، محمدحسین باقری، مجید بذرافکن، جواد رمضان‌نژاد و مهدی کلهر آثار این دوره را داوری می‌کنند. همچنین در بخش‌های مستند «نقد درون‌گفتمانی» حسن عباسی، محمدصادق کوشکی، علی‌محمد مودب، منصور نظری و یاسر جلالی، مستندهای «ملت قهرمان» سینا واحد، رحیم مخدومی، محمد سرشار، فرزاد جهان‌بین و مهدی حسین‌زاده، مستندهای «مدافعان حرم» جواد اردکانی، جهانگیر خسروشاهی و محسن یزدی، مستندهای «جنگ نرم و جبهه فرهنگی» مسعود رضایی، سلیم غفوری و علی نادری، مستندهای «بیداری اسلامی» بیژن نوباوه، حمیدرضا غریب‌رضا، امیر تفرشی و محسن برمهانی و مستندهای «جنگ اقتصادی» عادل پیغامی، مسعود براتی و امیر سیاح آثار این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار را داوری می‌کنند.


محک دستاوردهای 9 ساله جشنواره عمار در تلویزیون
نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» میزبان دبیر و کارگردان‌های جوان جشنواره مردمی فیلم عمار است. به گزارش «وطن‌امروز»، نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار عصر امروز پنجشنبه به کار خود پایان می‌دهد. رسول منفرد، دبیر اجرایی این جشنواره همراه با تعدادی از کارگردان‌های جوان حاضر در این دوره به شبکه افق می‌آیند تا درباره دستاوردها و ویژگی‌های 9 سال برگزاری جشنواره عمار صحبت کنند. در این برنامه کارگردان مستندهای «دریابست» و «عابدان کهنز» نیز از تجربه فیلمسازی خود می‌گویند. برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب‌زاده پنجشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.

«گشت پلیس» به جای  «لحظه گرگ‌ومیش» می‌آید
سریال «لحظه گرگ‌ومیش» به کارگردانی همایون اسعدیان که قرار بود از هفته آینده پخش خود را آغاز کند به دلایلی به تعویق افتاد و سریال پلیسی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت جایگزین آن شد. به گزارش ایسنا، سعید پروینی- تهیه‌کننده مجموعه «گشت پلیس»- درباره پخش ناگهانی این سریال گفت: تلویزیون چند روز پیش به ما اعلام کرد این سریال از شنبه، ۲۲ دی‌ماه روی آنتن می‌رود و ما هم در تلاشیم آن را به پخش برسانیم. با توجه به اینکه پست پروداکشن کار، سنگین بود بخش‌هایی از کار همچنان نیاز به صرف زمان بیشتری داشت، از جمله جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ که در حال انجام است. پروینی همچنین درباره مجموعه «گشت پلیس» که تعداد قسمت‌های آن از ۱۳ قسمت به ۷ قسمت محدود شد، توضیح داد: همان‌طور که اشاره کردید و قبلا در خبرها منتشر شده بود، مجموعه شامل ۱۳ قسمت بود که به 7 قسمت تغییر یافت، آن چیزی که می‌خواستیم در همین 7 قسمت به نتیجه رسید و تلاش کردیم چهره واقعی از پلیس که مردم در خیابان‌ها می‌بینند را نشان دهیم. پیش از این، تلویزیون با پخش تیزرهای سریال «لحظه گرگ‌ومیش» از آغاز پخش آن پس از اتمام پخش سریال «بانوی عمارت» خبر داده بود اما به دلایلی نامشخص پخش آن به تعویق افتاد.


Page Generated in 0/0052 sec