printlogo


کد خبر: 204633تاریخ: 1397/10/20 00:00
اخبار

«سرباز کوچک امام» به نماز جمعه تهران رسید
کتاب «سرباز کوچک امام» این هفته در نمازجمعه تهران معرفی و با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، در اولین دوره از پویش مطالعاتی «کتاب‌قهرمان» که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و پاسداشت مقام بلند آزادگان و اسرای 8 سال دفاع مقدس، کتاب «سرباز کوچک امام» به‌عنوان کتاب محور انتخاب شده است. به همین مناسبت، این کتاب در نماز جمعه این هفته 21 دی در ویژه‌برنامه‌های پیش از خطبه معرفی و در محل نماز جمعه با تخفیف 20 درصد به نمازگزاران عرضه خواهد شد. «سرباز کوچک امام» سرگذشت دوران 8 ‌ساله اسارت آزاده والامقام، مهدی طحانیان است که در 13سالگی به اسارت رژیم بعثی درمی‌آید. فاطمه دوست‌کامی در این کتاب، روزهای تلخ و شیرین این 8 سال را با قلمی شیوا و جذاب روایت کرده و انتشارات پیام آزادگان آن را به چاپ رسانده است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پویش به نشانی ketabghahreman.com مراجعه کنند. پویش کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

نادر طالب‌زاده سخنران  پیش از خطبه نماز جمعه تهران
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، این هفته نادر طالب‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون و دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه حضور خواهد داشت. طالب‌زاده با موضوع «۴۰ سالگی انقلاب» پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند.


مستند «لاتاری در بیروت» منتشر شد
«لاتاری در بیروت» درباره مذاکرات ایران با آمریکایی‌ها در سال ۱۳۶۹ است که در دوره آقای هاشمی‌رفسنجانی و بوش پدر اتفاق می‌افتد. به گزارش تسنیم، مستند «لاتاری در بیروت» به کارگردانی جواد موگویی و تولید شده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری بسیج است که در 38 دقیقه یکی از تجربه‌های مذاکره ایران و آمریکا را روایت می‌کند. این مستند روایتی از سومین مرتبه مذاکرات آقای هاشمی‌رفسنجانی با آمریکایی‌ها در دهه 60 است. این مذاکرات با درخواست بوش پدر و با واسطه دبیرکل سازمان ملل متحد درباره گروگان‌های آمریکایی در لبنان انجام شد. در این مستند از تصاویر آرشیوی و محرمانه آن زمان و مصاحبه‌های بعدی استفاده شده است. «لاتاری در بیروت» در حال حاضر از طریق سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینمامارکت منتشر شده است.


برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی معمار انقلاب
به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع زندگی رهبر انقلاب بر مبنای کتاب «امام خمینی» نوشته امیرحسین فردی توسط انتشارات مدرسه برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، این انتشارات به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع زندگی رهبر انقلاب بر مبنای کتاب «امام خمینی» نوشته امیرحسین فردی را برگزار می‌کند. در کتاب «امام خمینی» فراز و فرودهای زندگی امام خمینی (ره) به شکل داستانی روایت می‌شود. این کتاب که پیش‌تر نسخه کاغذی آن به چاپ رسیده بود به مناسبت برگزاری مسابقه کتابخوانی، نسخه صوتی آن هم منتشر شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند دسترسی راحت‌تری برای استفاده از آن را داشته باشند. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند کتاب کاغذی «امام خمینی» را از فروشگاه‌های انتشارات مدرسه و همچنین فروشگاه مجازی آن به آدرس enma.ir  تهیه کنند. علاوه بر این نسخه صوتی این کتاب در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه، اپلیکیشن بوفه و فیدیبو و همچنین اپلیکیشن نوار موجود است. زمان مسابقه ۱۹ دی‌ماه  تا ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ است. در پایان مسابقه جوایز نفیسی براساس کسب امتیاز و به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود.
 


Page Generated in 0/0095 sec