printlogo


کد خبر: 204696تاریخ: 1397/10/22 00:00
ماریو بودیمیر با پیراهن سرخ استارت زد
بازیکن 200 هزار دلاری

ماریو بودیمیر، مهاجم 193سانتیمتری تیم پرسپولیس، در جلسه تمرینی صبح دیروز حضور یافت و برای نخستین‌بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. سرخپوشان پایتخت سرانجام مهاجم خارجی مدنظر خود برای جانشینی گادوین منشا را انتخاب کردند و با جذب او، به جنجال‌‌های یک ماه اخیر برای خرید مهاجم خاتمه دادند. ماریو بودیمیر، مهاجم 32 ساله اهل کرواسی که نیم‌فصل اول را در بهترین تیم کرواسی یعنی دیناموزاگرب سپری کرد، از این پس در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت. او  جمعه نیز نخستین تمرین خود با پیراهن پرسپولیس را پشت‌سر گذاشت. بودیمیر که از همین حالا طرفداران زیادی در بین پرسپولیسی‌ها پیدا کرده، شب پنجشنبه با پروازی از ترکیه به دوحه رسید و به اردوی سرخپوشان ملحق شد. او در خلال صرف صبحانه به دیگر بازیکنان معرفی شد و سپس همراه با آنها در زمین تمرین کمپ اسپایر حضور یافت و نخستین جلسه تمرینی‌‌‌‌اش را انجام داد.
 بودیمیر که در نیم‌فصل اول 7 گل زده بود، حالا بلندقدترین بازیکن تیم پرسپولیس به حساب می‌‌‌‌‌‌‌‌آید و با حضور او مدافعان حریف کار سختی برای کنترل خط حمله تیم برانکو خواهند داشت. همچنین به نظر می‌رسد پرسپولیس در نیم‌فصل دوم تغییرات تاکتیکی انجام دهد و بودیمیر کروات را در نوک پیکان خط حمله ببیند. با جذب این آسمان‌خراش 193 سانتیمتری، بار دیگر رقابت در خط حمله پرسپولیس به اوج می‌رسد و مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر تمام تلاش خود برای حضور فیکس در ترکیب را انجام خواهند داد.
 به گفته برانکو، قیمت این بازیکن حدود 200 هزار دلار و ارزان‌‌‌‌‌‌تر از گادوین منشا است. همچنین لازم به ذکر است پس از بازگشت به ایران قرارداد این بازیکن نهایی خواهد شد. اولین بازی ماریو بودیمیر با پرسپولیس نیز روز یکشنبه در برابر یوپن بلژیک خواهد بود.
فعلا مشخص نیست خرید جدید سرخ‌ها که چهارمین کروات تاریخ پرسپولیس و چهارمین مهاجم خارجی در دوران برانکو است، کدام پیراهن را بر تن می‌کند و چه شماره‌ای خواهد داشت.
 


Page Generated in 0/0058 sec