printlogo


کد خبر: 204697تاریخ: 1397/10/22 00:00
اخبار

زمان آغاز کار رسمی کی‌روش با کلمبیا مشخص شد
نشریه مارکای اسپانیا از زمان آغاز کار رسمی سرمربی تیم‌ملی ایران به عنوان سرمربی جدید کلمبیا خبر داد.
روزنامه مارکای اسپانیا از توافق نهایی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران با فدراسیون کلمبیا خبر داد و مدعی شد سرمربی پرتغالی ایران بعد از جام ملت‌‌های آسیا رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود. این نشریه اسپانیایی در ادامه عنوان کرد که کی‌روش از اوایل ماه فوریه کارش را به عنوان سرمربی جدید کلمبیا آغاز می‌کند و اولین تجربه‌‌‌‌اش به عنوان مربی جدید کلمبیا در دیدارهای دوستانه ماه مارس رقم می‌خورد.

فدراسیون کشتی همچنان بدون رئیس
دبیر فدراسیون کشتی گفت: هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی مشخص نشده است.
رضا لایق روز جمعه ۲۱ دی‌ماه در حاشیه مسابقات کشتی پهلوانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات کشتی پهلوانی برای معرفی برترین پهلوان ایران در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. او افزود: این مسابقات هر ساله در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که در سال گذشته مشهد بود و امسال کرج میزبان مسابقات است. دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه نفرات از نظر تعداد بسیار خوب است، ادامه داد: نفرات شاخصی در مسابقات امسال شرکت نکردند و سنگین‌وزن‌ها برای کسب عنوان برترین پهلوان کشور اهمیت بیشتری دارند. وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب رئیس فدراسیون کشتی نیز اعلام کرد: هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی مشخص نشده است. لایق ادامه داد: فدراسیون منتظر اعلام تاریخ از سوی وزارت ورزش و جوانان است ولی روند انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شده و هیات‌هایی که سرپرست داشتند، انتخابات آنها برگزار شد و 3 هیات برای تعیین رئیس باقی مانده است که منتظر استعلام مراجع ذی‌ربط هستیم.

استرالیا مقابل فلسطین پیروز شد
تیم فوتبال استرالیا در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین به پیروزی رسید. روز جمعه در ادامه مسابقات مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، تیم استرالیا به مصاف فلسطین رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. مک لارن (۱۸)، آور مابل (۲۱) و آپوستولیس جیانو (۹۰) برای استرالیا در این بازی گلزنی کردند تا استرالیا بعد از باخت در بازی اول مقابل اردن، نخستین ‌برد خود را در جام ملت‌ها جشن بگیرد. در این گروه، اردن با ۶ امتیاز اول است و صعودش به دور بعد را قطعی کرده، استرالیا با ۳ امتیاز دوم است و سوریه و فلسطین هم یک امتیاز دارند.

امضای حکم صعود شاگردان لیپی با برتری قاطع برابر فیلیپین
تیم فوتبال چین توانست با برتری پرگل برابر فیلیپین نخستین تیم گروه C باشد که جواز حضور در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب می‌کند. در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و در اولین دیدار گروه C تیم‌های چین و فیلیپین برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان لیپی همراه شد تا این تیم پس از اردن، دومین تیمی باشد که جواز حضور در مرحله حذفی این مسابقات را کسب می‌کند. گل‌های چین را در این دیدار «وو لی» در دقایق ۴۰ و ۶۶ و «یودا بائو» در دقیقه ۸۱ به ثمر رساندند. چین که پیش از این قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرده بود، با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه سوم قرار گرفت و فیلیپین هم بدون امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

ماجرای همکاری وینگادا و تیم‌ملی
برای مربی پرتغالی کت‌و‌شلوار هم دوخته بودند
در حالی گفته شده نلو وینگادا بتازگی همکاری‌اش را با تیم‌ملی ایران آغاز کرده که برای این مربی کت‌وشلوار یکدست همانند سایر نفرات تیم‌ملی سفارش داده و دوخته شده بود. در تمرین روز جمعه تیم‌ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با ویتنام از نلو وینگادا به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم‌ملی رونمایی شد. صبح جمعه از سوی رسانه رسمی تیم‌ملی و فدراسیون فوتبال خبری منتشر شد که وینگادا از روز گذشته همکاری‌اش را آغاز کرده است. با این حال پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در امارات مشخص کرد همکاری وینگادا با تیم‌ملی ایران از مدت‌ها پیش قطعی و حتی برای این مربی کت و شلوار رسمی تیم‌ملی نیز دوخته شده بود اما اعلام رسمی این موضوع دیروز انجام شد.


Page Generated in 0/0062 sec