printlogo


کد خبر: 204702تاریخ: 1397/10/22 00:00
اخبار

«گیله‌وا» کی به تلویزیون می‌آید؟
کارگردان سریال «گیله‌وا» از پخش این سریال در روزهای پایانی سال خبر داد. به گزارش فارس، «اردلان عاشوری»، کارگردان سریال «گیله‌وا» به تهیه‌کنندگی امیر بنان، درباره درونمایه این سریال و ارتباط آن با زمان پیروزی انقلاب گفت: این سریال مستقیم به زمان پیروزی انقلاب نمی‌پردازد اما می‌توان گفت به عبارتی تاریخ انقلاب را تصویر می‌کند. «گیله‌وا» در اصل به حضور انگلیسی‌ها در ایران و مقاومت گیلانی‌ها در برابر آنها می‌پردازد. عاشوری درباره زمان پخش این سریال نیز افزود: طی آخرین صحبت‌هایی که انجام شده است، به احتمال فراوان بزودی این سریال پخش می‌شود. این کارگردان با اشاره به پررنگ بودن نقش میرزا کوچک‌خان جنگلی نیز بیان داشت: «قهرمان اصلی قصه ما میرزا کوچک‌خان جنگلی نیست، بلکه او یکی از شخصیت‌هایی است که در چند قسمت حضور دارد و به برخی قیام‌هایش اشاره می‌شود اما برخلاف تصوری که می‌شود کلیت داستان بر مبنای داستان زندگی این شخصیت مبارز تاریخی نیست». داستان اصلی قصه «گیله‌وا» عاشقانه‌ای بین دختر ارمنی و پسر شمالی است که در بستر وقایع آن دوران و قحطی می‌گذرد و چون میرزا کوچک‌خان هم برای جلوگیری از ایجاد قحطی در شمال کشور جبهه اصلی مقابله با انگلیسی‌ها در شمال کشور را داشته است، برای همین در مقطعی به قصه ورود می‌کند و کاراکترهای اصلی قصه با او همراه می‌شوند.

توضیحات اسعدیان درباره دلایل تأخیر در پخش «لحظه گرگ و میش»
همایون اسعدیان، کارگردان سریال «لحظه گرگ و میش» توضیحاتی درباره دلایل به تعویق افتادن پخش این سریال از تلویزیون بیان کرد. به گزارش ایسنا، این کارگردان سینما و تلویزیون درباره علت تعویق در پخش سریال لحظه گرگ و میش عنوان کرد: این سریال به دلیل برخی مسائل فنی به تعویق افتاد و پس از برطرف کردن مشکلات فنی امیدواریم روی آنتن برود. مشکلی نیست و سریال با یک هفته تاخیر از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت. «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان قرار بود از هفته آینده پخش خود را آغاز کند که با به تعویق افتادن پخش، سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت جایگزین آن شد.

عروسک مشهور فرنگی‌ها  صاحب فیلم می‌شود
«مارگوت رابی»، هنرپیشه هالیوودی نقش «باربی» معروف‌ترین عروسک فرنگی‌ها را ایفا می‌کند. به گزارش فارس به نقل از واشنگتن‌ تایمز، کمپانی «برادران وارنر» و «مَتِل» اعلام کردند «مارگوت رابی» در نقش «باربی» عروسکی که برای نخستین‌بار فیلم سینمایی آن ساخته می‌شود ایفای نقش خواهد کرد. «مارگوت رابی» هنرپیشه ۲۸ ساله فیلم موفق «من، تونیا» همچنین همکاری تهیه این فیلم را در زیرمجموعه شرکت خودش با عنوان «لاکی چَپ» بر عهده خواهد داشت. عروسک «باربی» نخستین‌بار سال ۱۹۵۹ در نمایشگاه اسباب‌بازی در شهر نیویورک به نمایش درآمد. هنوز عنوان رسمی و تاریخی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است.

آل‌پاچینو  بالاخره سریال بازی می‌کند
بازیگر سرشناس سینمای آمریکا قرار است در سریالی از آمازون برای نخستین‌بار در طول کار حرفه‌ای‌اش ظاهر شود. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، آل‌پاچینو در حال امضای قراردادی برای بازی در یک سریال درام به نام «شکار» است. وی پیش‌تر در مینی‌سریال‌های تلویزیونی «فرشتگان در آمریکا» و «افسانه پدرخوانده» بازی کرده بود. وی که برای نقش‌آفرینی در نقش‌های به یادماندنی تاریخ سینما چون «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «بعدازظهر سگی» و «بوی خوش زن» شناخته می‌شود، هرگز تاکنون در سریالی تلویزیونی نقش‌آفرینی نکرده بود. «شکار» درباره گروهی از شکارچیان نازی‌های قاتل است که در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. کشف شده که شماری از افسران رده بالای نازی در میان مردم زندگی می‌کنند و قصد دارند رایش چهارم را در آمریکا به راه بیندازند.


Page Generated in 0/0056 sec