printlogo


کد خبر: 204707تاریخ: 1397/10/22 00:00
اخبار

گاز جایگاه‌های سوخت فاقد معاینه فنی قطع می‌شود
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: باید اخطار استانداردسازی به 8 جایگاه سوخت گاز طبیعی در استان که اقدام به ثبت‌نام برای معاینه فنی نکرده‌اند، داده شود در غیر این صورت گاز آنها قطع خواهد شد. به گزارش فارس، محمودرضا عراقی درباره استانداردسازی جایگاه‌های سوخت گاز در استان نیز گفت: این جایگاه‌ها نباید به مکان‌های دولتی داده شود و باید به جایگاه‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمات واگذار شود.  علی حسینی، معاون فنی عملیات شرکت نفت همدان نیز در این باره بیان کرد: از 44 جایگاه سوخت گاز طبیعی فعال در همدان برای 15 جایگاه سوخت استانداردسازی شده و 8 جایگاه نیز هنوز اقدام به استانداردسازی نکرده‌اند.


آستان قدس رضوی آماده همکاری با دولت در حل مشکلات است
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در قبال حل مشکلات مردم حاضر به هر نوع همکاری با بخش‌های مختلف کشور از جمله دولت و مدیریت استان بوده و خواهد بود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با استاندار جدید خراسان رضوی اظهار داشت: مشهد مقدس سالانه حدود 30 میلیون نفر جمعیت متغیر دارد که در کشور بی‌نظیر است و نیازمند اقتضائات خاصی است. رئیسی افزود: وظیفه داریم در جهت خیر و صلاح مردم و تسهیل امر زیارت هرچه می‌توانیم به ‌دستگاه‌های مختلف کمک و در این راستا تلاش کنیم.
وی ادامه داد: در مشهد مقدس رابطه شهروند و گردشگر نیست، بلکه مفهوم زائر و مجاور وجود دارد و به‌همین دلیل همه مسؤولان در این شهر و استان خادمان حضرت رضا(ع) هستند. رئیسی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در قبال حل مشکلات مردم حاضر به هر نوع همکاری با بخش‌های مختلف کشور از جمله دولت و مدیریت استان بوده و خواهد بود.


Page Generated in 0/0070 sec