printlogo


کد خبر: 204717تاریخ: 1397/10/22 00:00
معاون کمیته امداد خبر داد
رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

گروه اجتماعی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به رشد ۳۵درصدی کمک‌های مردم به این نهاد در 7 ماه نخست سال جاری، گفت: تعداد مراکز نیکوکاری فعال در سطح کشور تا پایان سال به ۲ هزار مرکز خواهد رسید.
به گزارش فارس، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد قرار گرفتن جامعه در مسیر خیر و احسان و ایجاد بستری برای کمک به مردم توسط مردم است. وی با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه ما واسپاری کار خیر به مردم است، گفت: در حال حاضر تعداد مراکز نیکوکاری فعال در سطح کشور به ۱۵۰۰ مرکز رسیده است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا انتهای سال به ۲ هزار مرکز خواهد رسید.
 وی تمایل برای کمک به نیازمندان در میان مردم را بسیار زیاد اعلام کرد و گفت: در ایام اربعین امسال درآمد صندوق‌های صدقه 2 استان ایلام و خوزستان که میزبان زائران اربعین حسینی بودند بیش از 5/2 برابر شد که نشانگر میل مردم برای کمک به نیازمندان در صورت افزایش تعامل و ایجاد زمینه این امر برای آنهاست. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردم به این نهاد در 7 ‌ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا انتهای سال ۹۷ بتوانیم این افزایش را به ۵۰‌درصد برسانیم.
 


Page Generated in 0/0078 sec