printlogo


کد خبر: 204720تاریخ: 1397/10/22 00:00
کوتاه و گویا


 مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعطای 5 درصد جانبازی به نخستین گروه از رزمندگان فاقد مدارک بالینی که پرونده مجروحیت آنان در شورای پزشکی سپاه پاسداران احراز شده و به تایید کمیسیون احراز بنیاد رسیده بود، خبر داد. غلامرضا طائبی با اشاره به بند «الف» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، گفت: مطابق این بند وضعیت جانبازی مشمولان ماده 61 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت باید تعیین تکلیف شود و با توجه به تبصره این بند بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است رزمندگان 8 سال دفاع‌مقدس را که صورت ‌سانحه بالینی همزمان با مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آنها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام‌کننده (نیروهای مسلح) احراز می‌شود، به‌عنوان جانباز تلقی کند.
 نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «هنرمندان معاصر» در زمینه‌های عکس و نقاشی در باغ‌موزه قصر گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه که در 2 بخش اساتید و هنرمندان جوان برگزار خواهد شد، آثار هنرمندان جوان در کنار آثار اساتیدی چون رسول اولیازاده، شاهین آروین، رضا رحیمی‌لسکو،‌ احمد طالبی، رحیم نوه‌سی و حسین هادی پوربروجنی به نمایش در خواهد آمد. هدف از برپایی همزمان نمایشگاه اساتید و هنرمندان جوان آن است که مخاطبان بتوانند حاصل کار نسل‌های گوناگون هنرهای تجسمی را مقایسه کنند و به تشابهات و تفاوت‌ها پی ببرند، ضمن اینکه قرار گرفتن نام‌های شاخص در کنار نام هنرمندان جوان باعث بهتر دیده‌شدن کارهای نو و پیشرفت هر چه بیشتر هنرمندان جوان در این زمینه می‌شود.
 «ضربه فنی» تازه‌‌‌‌‌ترین فیلم غلامرضا رمضانی با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و این وزارتخانه اکران شد. اولین اکران خصوصی این فیلم با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونان و مدیران این دو مجموعه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون برگزار شد. غلامرضا رمضانی، نویسنده و کارگردان ضمن معرفی 3 نوجوان بازیگر این فیلم، سیاوش اسدپور، علی ملکیان و متین جان‌جانه، گفت: این نوجوانان و بقیه دوستان‌شان که اولین حضورشان را به عنوان بازیگر در فیلم «ضربه فنی» تجربه کردند، قهرمانان و ورزشکاران تکواندو در سطح کشوری، آسیایی و بین‌المللی
 هستند.
 


Page Generated in 0/0072 sec