printlogo


کد خبر: 204750تاریخ: 1397/10/23 00:00
اخبار

رهبر انقلاب در پیام به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:
در جهادِ بی‌نیاز کردن کامل کشور از بیگانگان پیشگام باشید
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در پیامی به پنجاه‌وسومین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: پیوستن دانشجویان ایرانی در هر نقطه از جهان به حرکت پیشرفت و بی‌نیاز کردن کشور از بیگانگان، جهاد فی سبیل‌الله است. متن پیام رهبر حکیم انقلاب اسلامی که صبح دیروز حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای آن را در مرکز اسلامی هامبورگ قرائت کرد، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان عزیز
همه می‌دانیم که شما دانشجویان در شمار برترین امیدهای آینده‌ کشورید. آنچه همه باید بدانند این است که به توفیق الهی هم‌اکنون خیل عظیمی از دانشجویان دیروز، در کشور به کارهای بزرگ سرگرمند و لذت خدمت به پیشرفت دانش و فناوری در میهن خود را با همه‌ وجود حس
می‌کنند. دانشجویان امروز ما - در هر نقطه‌ جهان - این فرصت را خواهند داشت که به این مجموعه‌های مؤمن و خدوم بپیوندند و کشور را از بیگانگان کاملاً بی‌نیاز کنند. این حرکت آنگاه که با نیت صادقانه و خدایی انجام گیرد، جهاد فی‌سبیل‌الله است. شما جوانان انجمن‌های اسلامی می‌توانید پیشگامان و راهبران این جهاد باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند خواهانم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۰ دی ۱۳۹۷   

زیردریایی فاتح نهم بهمن  به ناوگان نداجا ملحق می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق زیردریایی فاتح به ناوگان این نیرو در نهم بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. به گزارش فارس، دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره الحاق زیر دریایی فاتح به ناوگان این نیرو اظهار داشت: این زیردریایی نهم بهمن‌ماه سال جاری به ناوگان نداجا ملحق می‌شود. وی همچنین درباره زمان اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس با بیان اینکه «ان‌شاءالله بزودی این ماموریت آغاز می‌شود»، خاطرنشان کرد: هرجایی که مملکت اراده کند نداجا حضور می‌یابد اینکه کدام اقیانوس باشد، مهم نیست، چرا که در همه دریاهای آزاد امکان حضور برای همه ملت‌ها وجود دارد و هر ملتی که قدرت دریانوردی داشته باشد، می‌تواند در دریاهای آزاد حضور داشته باشد. فرمانده نداجا همچنین درباره آخرین وضعیت ناوشکن دماوند تصریح کرد: هفته پیش از روند بازسازی ناوشکن دماوند بازدید کردیم؛ تاکنون کار سازه تمام شده و اقدامات مربوط به روسازه نیز در حال اتمام است. امیدواریم تا پایان سال دماوند در آب باشد.

مراسم ترحیم والده فرمانده کل ارتش برگزار شد
مراسم ترحیم و بزرگداشت والده مکرمه فرمانده کل ارتش با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری در مسجد امام‌خمینی(ره) ستاد ارتش برگزار شد. به گزارش فارس، مراسم ترحیم و بزرگداشت والده سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور فرماندهان، مسؤولان و مقامات عالی‌رتبه نیرو‌های مسلح در مسجد امام‌خمینی(ره) ستاد ارتش برگزار شد. در این مراسم، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر «عطاءالله صالحی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، سرلشکر «حسین حسنی‌سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، سرلشکر «مصطفی ایزدی»، سرلشکر «سیدحسن ‌فیروزآبادی» رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی،  «محمود علوی» وزیر اطلاعات و دیگر فرماندهان و مسؤولان حضور داشتند.
 


Page Generated in 0/0056 sec