printlogo


کد خبر: 204783تاریخ: 1397/10/23 00:00
اخبار

واکنش نیمار و پدرش  به بازگشت به بارسلونا
نیمار و پدرش که مدیر برنامه‌های او نیز هست خبر علاقه این بازیکن برای بازگشت به آبی‌واناری‌ها را تکذیب کردند. ‌به نقل از اسکای اسپورت، نیمار در تابستان 2 سال قبل بود که تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند تا با قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شود. با وجود اینکه نیمار آمار خوبی در پاری‌‌سن‌‌ژرمن داشته اما او نتوانسته انتظارات را بویژه‌ در لیگ قهرمانان اروپا بر‌آورده کند و گذشته از آن حاشیه‌های هم در فوتبال فرانسه داشته است. در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از علاقه زیاد این بازیکن برزیلی برای بازگشت به بارسلونا سخن به میان آورده‌اند. روزنامه ال موندوی اسپانیا نوشت که نیمار 5 بار با باشگاه کاتالانی تماس گرفته است و قصد دارد به این تیم بازگردد. مهاجم برزیلی به این موضوع واکنش نشان داد. او 3 استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تصویر پسرش به همراه یک نوشته در 3 حالت مختلف  دیده می‌شود. در این نوشته نیمار صحبت از اخبار دروغین می‌کند. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن نوشت: من در اینجا تماس‌ها و اخبار دروغین می‌بینیم. همچنین پدر نیمار که مدیر برنامه‌های او نیز به شمار می‌آید به این اخبار واکنش نشان داد و با منتشر کردن پستی به این شایعات پایان داد. او  با نوشتن جمله «اخبار دروغ و بی‌اساس» تاکید کرد نیمار به دنبال جدایی از پاری‌‌سن‌ ژرمن نیست.

نیومایر: در استقلال توپ به ما نمی‌رسید!
بازیکن سابق تیم استقلال در صحبت‌هایی جنجالی درباره دوران کوتاه فعالیت خود در این تیم گفت در استقلال توپ به او نمی‌رسیده است. به نقل از سایت aargauerzeitung، مارکوس نیومایر، هافبک سوییسی سابق استقلال بعد از حضوری کوتاه در این تیم راهی آرائو شده و قرار است ادامه فصل در این تیم بازی کند. این بازیکن ۳۲ ساله از ایران، قطر و کره‌جنوبی پیشنهاد داشت و در نهایت تصمیم گرفت استقلال را انتخاب کند. نیومایر در این باره گفت: یکی از جنبه‌های مثبتی که در ایران تجربه کردم بازی در مقابل ۹۰ هزار تماشاگر بود که حس فوق‌العاده‌ای داشت و قبلا تجربه نکرده بودم. این هیجان زیاد سختی‌های خودش را داشت. نمی‌توانستم به خیابان‌ها بروم. وقتی به خیابان می‌رفتم خیلی‌ها کنار من می‌آمدند. از ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران، 40 میلیون نفر استقلالی و 40 میلیون نفر پرسپولیسی هستند. نیومایر اضافه کرد: آنها ما را از بقیه جدا کرده بودند و هیچ صحبت و خوش‌آمدی با ما نمی‌کردند. حتی برای دقایقی در تمرینات توپ به ما نمی‌رسید. به نظرم این حسادت بود.

عراق با پیروزی مقابل یمن صعود کرد
تیم‌ملی فوتبال عراق با پیروزی مقابل یمن صعودش به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را قطعی کرد. در دومین دیدار مرحله گروهی و از روز هشتم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در امارات، تیم‌های ملی عراق و یمن از
گروه D در ورزشگاه شارجه برابر هم قرار گرفتند که این دیدار به برتری 3 بر صفر عراقی‌ها انجامید. در این دیدار «مهند علی» در دقیقه 11، «بشار رسن» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 19 و علاء عباس در دقیقه 1+90 برای عراق موفق به گلزنی شدند. علاوه بر بشار رسن، «طارق همام» هافبک تیم فوتبال استقلال هم در ترکیب اصلی عراق حضور داشت. عراق که در دیدار اول خود تیم ویتنام را شکست داده بود، با پیروزی در این دیدار صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2019 را قطعی کرد. از گروه D جام ملت‌های آسیا صعود تیم‌ملی ایران هم با کسب 6 امتیاز قطعی شده و تیم‌های ایران و عراق روز چهارشنبه 26 دی‌ماه در ورزشگاه آل‌مکتوم دوبی در مصاف رودررو برای صدرنشینی می‌جنگند. در حال حاضر ایران با
۶ امتیاز و تفاضل گل ۷ صدرنشین است و عراق هم با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۴ در رده دوم قرار دارد و از این گروه صعود کرده‌اند.

سامان قدوس: بازی با عراق انتقامی است
هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: بازی با عراق برای ما یک دیدار انتقامی است. سامان قدوس بعد از برد دو بر صفر تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام در جام ملت‌های آسیا گفت: بازی خوبی بود که توانستیم پیروز شویم. برای من فقط برد مهم است. ما امروز پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم. قدوس با اشاره به بازی بعدی تیم‌ملی تصریح کرد: عراق تیم بسیار قدرتمندی است. بازی انتقامی با عراق داریم، چون در دور قبل مقابل عراق شکست خوردیم. منتظر شروع این مسابقه هستم ولی بازی سختی است و استادیوم هم با حضور هواداران دو تیم پر می‌شود.


Page Generated in 0/0214 sec