printlogo


کد خبر: 204939تاریخ: 1397/10/26 00:00
نبض جامعه

مدیر ستاد مدیریت بحران پزشکی قانونی اعلام کرد
شناسایی جان‌باختگان حادثه هواپیمای 707
همه 15 جان‌باخته حادثه سقوط هواپیمای ارتش شناسایی شدند.  به گزارش ایسنا، مهرداد علی‌بخشی، مدیر ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از شناسایی همه 15 جان‌باخته حادثه سقوط هواپیمای ارتش و تحویل پیکر جان‌باختگان به نماینده ارتش جمهوری اسلامی خبر داد. به گفته مدیر ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، در پی سقوط هواپیمای ارتش در منطقه زیبادشت کرج، دوشنبه گذشته 15 پیکر این حادثه به پزشکی قانونی استان البرز منتقل شد و تا ساعت 17، همه افراد شناسایی و به نماینده ارتش جمهوری اسلامی تحویل داده شدند.

نیمی از سرویس‌های مدارس  تحت نظارت نیستند
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نیمی از خودروهای مورد استفاده به عنوان سرویس دانش‌آموزان در شهر تهران آزادبر هستند و نظارتی بر آنها نیست‌، گفت:‌ سرویس‌های مجاز به سیستم پایش الکترونیک سفر مجهز می‌شوند. محمد ولی‌زاده، رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا استفاده خانواده‌ها از خودروهای آزادبر به دلیل هزینه بالای سرویس مدارس نیست؟» به تسنیم گفت: هم‌اکنون در شهر تهران نیمی از خودروهای مورد استفاده به عنوان سرویس دانش‌آموزی آزادبر هستند که تهدید جدی محسوب می‌شوند چون ما روی خودرو و راننده آن هیچ نظارتی نداریم. تلاش کردیم نرخی که به شورای شهر پیشنهاد می‌شود منطقی باشد تا حقوق پیمانکار، راننده و اولیا را تامین کند هم‌اکنون برخی راننده‌ها از نرخ اعلام شده ناراضی هستند یا پیمانکار می‌گوید برای من صرفه اقتصادی ندارد، از سوی دیگر اولیای دانش‌آموزان هم معترضند چرا نرخ سرویس بالا رفته  است وقتی می‌توانیم خودمان با نرخ پایین‌تر خودرو اجاره کنیم. ولی‌زاده ادامه داد: ‌خانواده‌ها باید بدانند استفاده از خودروهای آزادبر به عنوان سرویس مدرسه با آسیب‌هایی همراه است.

کاهش 10 درجه‌ای  دمای هوای کشور
با ورود «سامانه بارشی» جدید از امروز به کشور شاهد کاهش قابل ملاحظه دما بین ۸ تا ۱۰ در کشور خواهیم بود و در بیشتر مناطق، بارش‌ها به‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود. به گزارش تسنیم، «سامانه بارشی» جدیدی وارد کشور می‌شود که پیامد آن بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع در نوار غربی کشورمان است. ورود این سامانه باعث کاهش قابل ملاحظه دما بین 8 تا 10 درجه می‌شود و در بیشتر مناطق بارش به‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود. بر همین اساس امروز شاهد بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان و ایلام خواهیم بود. روز پنجشنبه نیز بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان‌جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.


Page Generated in 0/0049 sec