printlogo


کد خبر: 204940تاریخ: 1397/10/26 00:00
آوای شهر

معاون شهرداری اعلام کرد
بررسی اصلاحات طرح زوج و فرد
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در جلسه شورای ترافیک، اصلاحات طرح زوج و فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش فارس، محسن پورسیدآقایی د‌ر حاشیه یکصدوپانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران د‌ر جمع خبرنگاران د‌رباره جلسه‌ای که با شهردار تهران داشتند، ‌اظهار داشت: د‌ر این جلسه د‌رباره موضوعات حمل‌ونقل و ترافیکی شهر تهران صحبت شد و بیانیه‌ای آماده کر‌د‌ه‌ایم و به شهرداری تهران ارسال خواهیم کر‌د تا نظرات شهردار د‌ر آن دیده شده است. و‌ی در‌با‌ره تغییر طرح ترافیک تهران نیز گفت: جلسه شورای ترافیک تهران برگزار می‌شو‌د و 2 موضوع د‌ر دستور کار آن قرار می‌گیرد که یکی محل برگزاری نما‌یشگا‌ه کتاب سال آینده و دیگری بررسی اصلاحات مربوط به طرح زوج و فرد است.

تداوم آلودگی هوای پایتخت
روز گذشته هوای کلانشهر تهران در شرایط «ناسالم» قرار گرفت. به گزارش «وطن‌امروز»، بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، روز گذشته کیفیت هوای تهران با شاخص 109 در شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت. بر اساس این گزارش، طی دوشنبه گذشته هم برای دومین روز متوالی هوای کلانشهر تهران در شرایط آلوده قرار داشت.

مرحله 21 طرح «رعد» پلیس پایتخت اجرا شد
دستگیری بیش از ۶۰۰ مجرم  و انهدام 24 باند
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۶۰۰ مجرم در اجرای بیست‌ویکمین مرحله از طرح رعد خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای بیست‌ویکمین مرحله از طرح رعد گفت: در اجرای این مرحله از طرح رعد در مجموع ۲۶۷ حکم قضایی صادر شد که منجر به دستگیری بیش از ۶۰۰ سارق، مالخر و مرتکبان دیگر جرائم شد. وی با بیان اینکه ۷۰۰ پرونده سرقت در این زمینه تشکیل و ۵۰۰ نفر نیز دستگیر شده‌اند، گفت: تاکنون از این افراد ۷ هزار و 650 مورد اموال مسروقه و ۱۶۵ دستگاه موتوسیکلت و خودرو کشف و ضبط شده است. وی از انهدام ۱۹ باند سرقت خبر داد و گفت: ۸۶ درصد از اموال مسروقه به مالباختگان‌شان تحویل داده شده یا مالباختگان‌شان شناسایی شده است. رحیمی ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه را 7‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. رئیس پلیس پایتخت درباره پرونده‌های قاچاق کالا در این مرحله از طرح رعد نیز گفت: در این باره  نیز ۳۳ نفر دستگیر شدند که در مجموع ۳ هزار و 730 قلم انواع کالای قاچاق از آنان کشف و ضبط شد. همچنین در  این مدت 5 باند قاچاق منهدم شده و ارزش اقلام قاچاق مکشوفه نیز بالغ بر 4 میلیارد تومان برآورد شده است.

وزیر رفاه اعلام کرد
بدهی 150 هزار میلیاردی دولت به تأمین اجتماعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بدهی واقعی دولت به تامین اجتماعی را ۱۵۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بدهی‌ها به تایید سازمان حسابرسی رسیده است. محمد شریعتمداری درباره بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، به مهر گفت: بخشی از بدهی که توسط حسابرسان سازمان حسابرسی قطعی شده است تا پایان سال ۹۵، ۸۰ هزار میلیارد تومان بوده است که این بدهی تایید شده است. وی ادامه داد: علاوه بر بدهی محاسبه‌شده، برآورد ما این است مجموع بدهی‌ها با در نظر گرفتن سال‌های ۹۶ و ۹۷ به حدود ۱۵۰هزار میلیارد تومان برسد. وی در پاسخ به این سوال که سازمان برنامه و بودجه بدهی ۶۹ هزار میلیارد تومانی را برای سازمان تامین اجتماعی تایید کرده است، گفت: رقمی که سازمان حسابرسی اعلام کرد قطعی است و سازمان برنامه و بودجه در رقم اعلام شده اشتباه کرده است.


Page Generated in 0/0068 sec