printlogo


کد خبر: 204960تاریخ: 1397/10/26 00:00
اخبار

انتشار تصویری تازه از «رد خون»
اولین تصویر هستی مهدوی، بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» ساخته محمدحسین مهدویان منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، اولین تصویر از هستی مهدوی در یکی از مهم‌ترین نقش‌های «ماجرای نیمروز۲: رد خون» با طراحی گریم فوق‌العاده شهرام خلج ساخته محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی رونمایی شد. گفتنی است، فیلم «ماجرای نیمروز» سال ۱۳۹۵ اکران شد و به ترورهای سال ۱۳۶۰ پرداخته بود. داستان «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» در ادامه داستان قبلی عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسین روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

«پردیس آزادی» میزبان دوازدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰
پردیس سینمایی آزادی از ۸ تا ۱۰ اسفندماه امسال میزبان «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰» است. به گزارش «وطن‌امروز»، این جشنواره در 2 بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی طراحی شده است. همچنین، بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت‌کننده‌های غیرایرانی خواهد بود. دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به دبیری علی قربانی برگزار می‌شود.  


«فصل تئاتر انقلاب» آغاز می‌شود
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گفت: بزودی ویژه‌برنامه «فصل تئاتر انقلاب» شامل اجرای ۵ اثر صحنه‌ای، ۷ اثر خیابانی و 10 اثر نمایشنامه‌نویسی در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود. به گزارش فارس، امیرحسین شفیعی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران درباره برنامه‌های 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه تئاتر استان‌های تهران گفت: خوشبختانه انجمن هنرهای نمایشی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه‌هایی ویژه در ایام بهمن و اسفندماه تدارک دیده است. شفیعی با اشاره به فصل تئاتر انقلاب به‌عنوان یکی از برنامه‌های انجمن گفت: این ویژه‌برنامه از دهم بهمن‌ماه تا دهم اسفندماه برپا می‌شود. در این فصل قرار است ۵ اثر در بخش صحنه‌ای، ۷ اثر در بخش خیابانی و ۱۰ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود. از دیگر برنامه‌های این فصل تئاتر، نمایش «نریوم» نوشته و کارگردانی ابراهیم رهگذر است که به دستاوردهای علمی در 4 دهه انقلاب اسلامی می‌پردازد، این اثر نمایشی که کار پژوهش آن از چند ماه پیش آغاز شده، زندگی شهید آشتیانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با بیان اینکه آثار برگزیده فصل تئاتر انقلاب تا اول بهمن معرفی می‌شود، گفت: همزمان با راهپیمایی پیروزی انقلاب (۲۲ بهمن‌ماه) ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «ایستگاه تئاتر» برگزار می‌شود که شامل اجرای ۷ نمایش خیابانی است. همچنین جشنواره «چله عشق» ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته در قالب جلسات نمایشنامه‌خوانی در شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.


تام کروز با 2 «مأموریت غیرممکن» می‌آید
کریستوفر مک‌کوری 2 قرارداد پشت‌سر هم برای ساخت 2 فیلم دیگر از مجموعه «ماموریت غیرممکن» امضا می‌کند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سازنده «ملت سرکش» و «فال‌آوت» بزودی قرارداد ساخت 2 فیلم دیگر از مجموعه «ماموریت غیرممکن» ‌را امضا می‌کند. کریستوفر مک‌کوری قرار است نویسندگی و کارگردانی هر 2 فیلم را برعهده بگیرد. انتظار می‌رود در حالی که مک‌کوری فیلم‌های سوم و چهارم خودش از این مجموعه را جلوی دوربین می‌برد، مثل فیلم‌های پیشین، تام کروز در قسمت‌های هفتم و هشتم این مجموعه هم حضور داشته باشد. تام کروز در این فیلم‌ها در نقش مردی پرقدرت به نام اتان هانت ظاهر شده که فردی برای انجام ماموریت‌های جهانی است. مک‌کوری نخستین‌بار فیلم پنجم این مجموعه را سال ۲۰۱۵ با نام «ملت سرکش» ساخت که ۶۸۲ میلیون دلار فروش کرد و تنها فیلمساز در تاریخ این مجموعه شد که با ساخت فیلم «فال‌آوت» ‌کارگردانی 2 قسمت از این مجموعه فیلم‌ها را انجام داد.
 


Page Generated in 0/0051 sec