printlogo


کد خبر: 204961تاریخ: 1397/10/26 00:00
اخبار

انتشار زندگینامه شهید عباس ورامینی «در هیاهوی سکوت»
کتاب «در هیاهوی سکوت» شامل روایت مستند زندگی شهید عباس ورامینی از سوی انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شد. به گزارش تسنیم، این کتاب را جواد کلاته‌عربی بر اساس پژوهش‌هایش در زندگی شهید ورامینی به رشته تحریر درآورده است. شهید عباس ورامینی، مسؤول آموزش نظامی دانشجویان پیرو خط امام، مسؤول آموزش تاکتیکی بسیج تهران، فرمانده گروهان یک گردان حبیب در عملیات فتح‌المبین، معاون گردان مقداد در عملیات بیت‌القدس، رئیس ستاد سپاه 11 قدر در عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر یک و رئیس ستاد لشکر 27 محمد رسول‌الله در سال 62 و عملیات والفجر 4 بود. این فرمانده دلاور لشکر 27
محمد رسول الله(ص) 28 آبان‌ماه 1362 پس از رشادت‌های فراوان در مرحله سوم عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نائل شد.


حجت‌الاسلام سهرابی  مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران شد
حجت‌الاسلام‌ محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی را به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران منصوب کرد. به گزارش «وطن امروز»، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی دروس دوره مقدمات را در محضر اساتید حوزه تهران خصوصا مرحوم آیت‌الله مجتهدی فراگرفته و اکنون از شاگردان درس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. از جمله سوابق فرهنگی و اجرایی وی می‌توان به معاونت مرکز پژوهش‌های جوان، مدیریت خانه طلاب جوان قم و خانه طلاب تهران، سردبیری نشریات حوزوی خط، عهد، رهنامه پژوهش و حاشیه، مدیریت حوزه علمیه، حوزه علمیه نهضت و معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران اشاره کرد.


شازده ارسلان در «برادر جان»!
حسام منظور، بازیگر نقش «شازده ارسلان» در مجموعه پرمخاطب «بانوی عمارت» بتازگی به جمع بازیگران سریال «برادر جان» پیوسته است. به گزارش فارس، سریال «برادر‌جان» نوشته سعید‌ نعمت‌الله به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با پشت سر گذاشتن آخرین روزهای پیش‌تولید، از همین هفته در تهران کلید خواهد خورد. بعد از علی نصیریان، حضور حسام منظور بازیگر عرصه تئاتر که چندی پیش با سریال «بانوی‌ عمارت» شناخته‌تر شد نیز در این سریال قطعی شده است. منظور ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی سریال «برادر ‌جان» خواهد بود و بزودی اسامی سایر بازیگران این پروژه رسانه‌ای می‌شود. «برادر جان» ملودرامی اجتماعی- مذهبی قرار است برای پخش از شبکه سوم سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید شود.


اعتیاد به بازی‌های آنلاین در مستند «پول بده بازی کنم»
محسن نجفی‌مهری، کارگردان مستند «پول بده بازی کنم» در ارتباط با علت پرداختن به این سوژه گفت: ایده ساخت مستند و تحقیق درباره اعتیاد به بازی‌های آنلاین بویژه کلش آف کلنز را ابتدا یکی از دوستانم با من مطرح کرد که اتفاقا در آن روز موضوع را زیاد جدی نگرفتم اما پس از اندکی تحقیق متوجه شدم موضوع بسیار مهمی است به اندازه‌ای که حتی می‌توان از آن به عنوان یک تهدید فرهنگی یاد کرد. در ادامه تحقیقات موارد بسیار عجیب و ناراحت‌کننده‌ای مشاهده شد؛ به عنوان مثال یکی از این موارد زوجی بودند که به‌ خاطر اعتیاد مرد خانواده به بازی کلش آف کلنز در حال طی مراحل قانونی طلاق بودند. عجیب‌ترین موردی که در مراحل ساخت مستند با آن مواجه شدیم و در مستند نیز به آن اشاره شده جوانی به نام منصور از اهالی گنبدکاووس بود. وی کلش آف کلنز را به منبع درآمد خود تبدیل کرده و به نمایندگی از دیگران بازی می‌کرد. منصور در سال نخست تنها با 9- 8 تبلت همزمان بازی می‌کرد اما هم‌اکنون با 80 تبلت همزمان بازی می‌کند. مستند «پول بده بازی کنم» سال ۱۳۹۵ به تهیه‌کنندگی اسدالله دیانتی و کارگردانی محسن نجفی‌مهری در استودیو رضوان تولید شده است.


Page Generated in 0/0053 sec