printlogo


کد خبر: 204963تاریخ: 1397/10/26 00:00
اخبار

کربلا میزبان ما در بازی مقابل تیم های عربستانی
کانون هواداران الهلال عربستان مدعی شد تیم‌‌های ایرانی برای میزبانی از تیم‌‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهند کربلا را به عنوان میزبان خود انتخاب کنند. کانون هواداران الهلال عربستان خبر داد 4 تیم ایرانی(استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و سایپا) حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2019 می‌خواهند برای میزبانی از تیم‌‌های عربستان ورزشگاه کربلا را انتخاب کنند. تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی به ترتیب با تیم‌‌های الهلال و الاهلی عربستان رقیب هستند.

صعود امارات به عنوان صدرنشین
تیم امارات با تساوی برابر تایلند به عنوان صدرنشین گروه A جام ملت‌های آسیا راهی یک‌هشتم نهایی شد. دوشنبه شب با برگزاری 2 دیدار در گروه A تکلیف 2 تیم صعود‌کننده از این گروه مشخص شد. در یکی از بازی ها که به شکل همزمان از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد، امارات میزبان مقابل تایلند قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید و میزبان بدون شکست و با ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. در این دیدار ابتدا امارات توسط علی مبخوت در دقیقه ۸ پیش افتاد اما سیتیفان پوانگچان در دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه حفظ شد تا امارات به عنوان صدرنشین از گروه اول جام ملت‌های آسیا صعود کند. در این گروه امارات با ۵ امتیاز صدرنشین شد و تایلند با قانون بازی رو در رو بالاتر از بحرین با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد. همچنین بحرین نیز با ۴ امتیاز و به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم توانست راهی مرحله بعد شود.

مهاجم جدید استقلال رسید
مهاجم نیجریه‌ای مدنظر باشگاه استقلال به ترکیه رفته و اگر با مسؤولان این باشگاه به توافق برسد، آبی‌پوش خواهد شد. تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی خود برای حضوری قدرتمند در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، در آنتالیای ترکیه اردو زده است. پاتریک فرایدی، مهاجم مدنظر وینفرد شفر در استانبول حاضر شده و احتمالا با استقلالی‌ها مذاکراتی داشته باشد. این مهاجم نیجریه‌ای با ۲۹ سال سن سابقه بازی در لیگ ترکیه را  هم دارد.


Page Generated in 0/0053 sec