printlogo


کد خبر: 204964تاریخ: 1397/10/26 00:00
صعود اردن و استرالیا به جمع ۱۶ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا
فلسطین؛ حریف احتمالی ایران

در پایان دیدارهای دور گروهی گروه B مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ملی فوتبال اردن و استرالیا به جمع ۱۶ تیم پایانی رقابت‌ها راه یافتند. روز دوم از دور سوم مرحله گروهی مسابقات از ساعت 17 روز سه‌شنبه با
2 دیدار از گروه B رقابت‌ها پیگیری شد که نتایج این 2 بازی به شرح زیر است:
فلسطین صفر - اردن صفر
استرالیا 3 - سوریه 2
گل‌ها: آور مابیل (41)، کریس ایکونومیدیس (54) و توماس روگیک (3+90) برای استرالیا و عمر خربین (43) و عمر السومه (80) برای سوریه
با این نتایج، اردن با 7 امتیاز در صدر جدول گروه B جا گرفت و به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کرد. استرالیا هم با 6 امتیاز و کسب رتبه دوم گروه، صعود خود را به جمع 16 تیم پایانی مسابقات قطعی کرد. فلسطین هم که با 2 امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفت، باید منتظر نتایج تیم‌های دیگر گروه‌ها باشد تا ببیند می‌تواند به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به دور یک‌هشتم نهایی راه یابد یا خیر.

دستمزد کی‌روش در کلمبیا فاش شد
یک سایت کلمبیایی دستمزد سرمربی تیم‌ملی کشورمان در راس کادر فنی تیم‌ملی کلمبیا را فاش کرد. سایت «ال تمپو» کلمبیا از دستمزد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی کشورمان پس از توافق نهایی او با فدراسیون کلمبیا پرده برداشت.
این سایت کلمبیایی نوشت: کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی کلمبیا دستمزدی کمتر از پکرمن، سرمربی سابق این تیم دریافت خواهد کرد. مرد پرتغالی بنا به گزارش‌های رسیده دستمزد 2 میلیون دلاری در سال خواهد داشت و این رقم نصف دستمزد پکرمن است، چون او سالانه 4 میلیون دلار دستمزد  می‌گرفت.


Page Generated in 0/0057 sec