printlogo


کد خبر: 205086تاریخ: 1397/10/29 00:00
کسب رتبه برتر شهرداری اندیشه در بین ۴۲ شهر استان تهران


شهردار اندیشه در چهاردهمین نشست «تدبیر دولت، امید ملت» شهرستان شهریار در حضور اصحاب رسانه، گفت: «شهرداری اندیشه به ‌لحاظ ساختار شهری و نوع معماری و همچنین ایجاد زیرساخت‌های شهری بر مبنای استاندارد‌ها در بین ۴۲ شهر استان تهران رتبه نخست استان را به‌ خود اختصاص داد».
بهروز کاویانی، شهردار اندیشه اظهار داشت: «مجموعه مدیریت شهری شورا و شهرداری اندیشه برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی و رفع مشکلات شهروندان و پیشرفت شهر اندیشه به‌عنوان شهری با سبک معماری و بافت مدرن در کشور، زمینه‌های توسعه همه‌جانبه را فراهم کرده و در ‌حال حاضر به‌عنوان شهر نمونه در بین ۴۲ شهر استان تهران و کشور معرفی شده است».
 این مسؤول در ‌ادامه خاطرنشان کرد: «اندیشه از ابتدای رشد خود تاکنون دچار تحولات چشمگیری به‌لحاظ ساختار معماری شده است و از‌ نظر زیست‌محیطی و ارتقای اجتماعی، نخستین‌ گزینه برای سکونت در استان تهران محسوب می‌شود». کاویانی یادآور شد: «مجموعه مدیریت شهری اندیشه در فصول مختلف سال اقدام به اجرا و افتتاح پروژه‌های مختلف برای شهروندان می‌کند و در ایام دهه فجر امسال نیز همزمان با جشن 40 ‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، 7 پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی داریم». مدیریت شهری اندیشه در تشریح پروژه‌های دهه فجر بیان کرد: «مهم‌ترین پروژه‌های این شهر شامل بوستان جوانمردان و پیست دوچرخه‌سواری در فاز ٥ که در مرحله اول به طول چهار‌کیلومتر پیشرفت داشتیم، افتتاح فاز نهایی بوستان نقش اندیشه در حاشیه محور شهریار- کرج، بوستان نگارستان در فاز ٣ و پروژه مشارکتی بازار روز بهستان در فاز ٤ است که با حضور مسؤولان در دهه مبارک فجر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید». وی در ‌ادامه تشریح پروژه‌ها افزود: «فرهنگسرای بانو در کنار بوستان مادران با اعتبار اولیه ۴۰‌ میلیارد ‌ریال و ورزشگاه مدرن و پیشرفته در فاز ٢ با اعتبار اولیه۵۰‌ میلیارد ‌ریال، همچنین احداث 2 سالن سینما از دیگر پروژه‌های شهر اندیشه است».


Page Generated in 0/0313 sec