printlogo


کد خبر: 205219تاریخ: 1397/11/1 00:00
آوای شهر

شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد
هوای تهران در شرایط «ناسالم»
اداره کل واحد مدلسازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در اطلاعیه‌ای از قرار گرفتن کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، اداره کل واحد مدلسازی و پیش‌بینی کیفیت هوای تهران اعلام کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی از روز یکشنبه ۳۰ دی و ادامه داشتن این وضعیت جوی تا روز دوشنبه یکم بهمن است. بر این اساس، انتظار می‌رود تا صبحگاه روز یکم بهمن این شرایط تداوم داشته باشد و وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط نامطلوب بویژه برای گروه‌های حساس قرار گیرد. گفتنی است کیفیت هوای تهران در روز گذشته با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز در شرایط ناسالم قرار گرفت به گونه‌ای که در برخی ساعات شاخص به عدد 120 هم رسید.

رئیس پلیس پایتخت تشریح کرد
جزئیات فرار ۳ اخلالگر بازار کاغذ
رئیس پلیس پایتخت در پی اظهارات دادستان تهران مبنی بر فرار ۳ اخلالگر بازار کاغذ، توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش مهر، سردار حسین  رحیمی در واکنش به اظهارات دادستان تهران درباره سلطان کاغذ و فرار ۳ متهم اصلی این پرونده  گفت: در بحث کاغذ ما 2 پرونده تشکیل دادیم؛ یک گروه افرادی بودند که ارز را برای واردات کاغذ گرفتند و ارزها را فروختند در حالی که کاغذی وارد نکردند، گروه  دوم افرادی بودند که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند اما این کاغذها را احتکار کردند و به قیمت دلخواه در بازار آزاد فروختند. وی افزود: در این باره افراد اصلی شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند و آخرین فرد مربوط به این پرونده در روزهای گذشته در یک عملیات مراقبت و تعقیب در استان فارس دستگیر شد. رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اظهاراتی درباره ۳ متهم متواری این پرونده گفت: این ۳ نفر پیش از تشکیل پرونده و پیگیری موضوع از سوی پلیس، اقدام به فرار کردند.

ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌های لواسان
با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات به رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات، سگ‌گردانی در پارک‌ها ممنوع اعلام شد. به گزارش میزان، شریعتی، رئیس حوزه قضایی لواسانات طی دستوری به رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات سگ‌گردانی در پارک‌ها را ممنوع اعلام کرد. در بخشی از این نامه با اشاره به حادثه در پارک دریاچه لواسان به علت سهل‌انگاری صاحب سگ و حمله به دختر بچه آورده شده است: در راستای پیشگیری از جرم، سگ‌گردانی در پارک‌ها که احتمال حمله به عابرین یا احساس ناامنی را برای افرادی که برای پیاده‌روی یا تفریح مراجعه نموده‌اند به همراه داشته، ممنوع است. رئیس حوزه قضایی لواسانات به رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات تاکید کرده است با همکاری ماموران شهرداری به محض مشاهده به صاحب سگ متذکر شوند تا سریعا نسبت به انتقال آن اقدام و در صورت عدم اجرای دستور قضایی نسبت به جلب وی اقدام و نتیجه جهت اقدامات قانونی به این حوزه قضایی اعلام شود.


 سردار حسن‌زاده، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی گفت: برای اعمال ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران جلسات متعددی با تمام دستگاه‌های اجرایی شرکت‌کننده در آزمون برگزار شده است. وی ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی که برای اجرای مناسب قوانین مرتبط با ایثارگران اقدامات لازم را انجام داده‌اند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اداری و استخدامی کشور، جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این آزمون شد.


Page Generated in 0/0054 sec