printlogo


کد خبر: 205226تاریخ: 1397/11/1 00:00
اخبار

پیکر سردار فضائلی تشییع شد
پیکر سردار فضائلی، فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع شد. به گزارش فارس، پیکر مرحوم سردار احمد فضائلی، فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع)، صبح دیروز با حضور جمع کثیری از فرماندهان، همرزمان و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد پیامبر اعظم‌(ص) واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار شد. سرلشکر صالحی فرمانده سابق ارتش، سرلشکر صفوی فرمانده سابق سپاه، سرلشکر ایزدی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، حجت‌الاسلام سالک نماینده مجلس، میرکاظمی وزیر اسبق نفت،‌ آیت‌الله موحدی‌کرمانی، محمدرضا باهنر،  سردار مرتضی صفاری، سردار یعقوب زهدی، امیر حسنی سعدی و سردار رستگاری ازجمله حاضران در این مراسم بودند. در این مراسم همچنین حاضران به عزاداری برای سالار شهیدان(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س) پرداختند و در انتها به امامت آیت‌الله موحدی کرمانی بر پیکر مرحوم فضائلی نماز خوانده شد. مراسم ترحیم سردار فضائلی نیز امروز از ساعت 14 تا 15:30  با حضور فرماندهان، مسؤولان و آحاد مردم قدر‌شناس در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

تلاش اصولگرایان برای تقویت وحدت
عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان گفت: امروز مردم اعتماد لازم برای استفاده از مزایای استانی شدن انتخابات را ندارند و به نظر می‌رسد این طرح به نتیجه نخواهد رسید. سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به موضوع برگزاری جلسات وحدت اصولگرایان گفت: ابتدا باید بگویم بحث انتخابات و موضوع وحدت بین احزاب اصولگرا همواره جزو مسائلی بوده که در آستانه انتخابات و بر اساس شرایط و حساسیت‌های اجتماعی مورد توجه قرار می‌گرفته است. خصوصا توجه به این موضوع که باید جبهه متحدی را در مقابل غیراصولگرایان ایجاد کنیم. نماینده مجلس نهم افزود: البته یکسری ایراداتی هم در این مساله وجود دارد ولی آنچه مسلم است اینکه اتحاد در جبهه ارزشی و انقلابی همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. البته امروز باید نوعی آسیب‌شناسی نیز انجام شود تا ببینیم در گذشته چه ایراداتی داشتیم که باید برطرف کنیم و این یک اصل است. وی همچنین با توضیح بیشتر در مقوله وحدت بین اصولگرایان گفت: تمام افرادی که منتسب به تفکر ارزشی و اصولگرایی هستند، امروز در تلاشند موضوع وحدت را تقویت کرده و ارتقا دهند و با آسیب‌شناسی و گرفتن عیوب قبلی، مشکلات گذشته را مرتفع کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

برخی غرب‌گرایان  عمدا به کشور خیانت می‌کنند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب گفت: جریان غرب‌گرا در ایران در محاسبات خود دچار اشتباه هستند و عده‌ای از آنها نیز عالما و عامدا مرتکب خیانت شده‌اند. به گزارش مهر، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به مسافرت پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در منطقه و وعده برگزاری اجلاس ضدایرانی در لهستان گفت: باتوجه به اعلام خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه وی خواسته است به گاوهای شیرده منطقه و مزدوران تروریست ایرانی‌اش دلداری بدهد. به نظر ما یکی دیگر از دلایل استیصال آمریکا در مقابله با مردم ایران رویکردش به منافقین آدمکش است. وی اظهار کرد: جریان غرب‌گرا در ایران نیز در محاسبات خود دچار اشتباه است و عده‌ای از آنها نیز عالما و عامدا مرتکب خیانت شده‌اند. حبیبی افزود: نفوذی‌ها و آنها که خط دشمن را در داخل دنبال می‌کنند باید بدانند «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»؛ جهان لیبرالیسم در حال فروپاشی است، همانطور که جهان مارکسیسم از هم فروپاشید و آثاری از آن باقی نماند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سالگرد اجرای برجام گفت: امروز برای همه یقین حاصل شده بعد از عهدشکنی آمریکا، از اروپا هم کاری برنمی‌آید. آمریکا و اروپا رغبتی به انجام تعهدات خود در برجام ندارند.
 


Page Generated in 0/0056 sec